Uitgerekend april 2020

Geuren heb ik niet zo erg last van. Ik droom wel heel veel. Vannacht gedroomd dat we een echo hadden en konden zien wat het wordt. Het was weer een jongetje! Haha ik weet niet of dat een voorteken is maar ik heb ook het gevoel dat het weer een jongetje is eigenlijk. 

Wat grappig dat je nu al (weer) een voorgevoel hebt.
Zou je het jammer vinden of maakt het je niet zo veel uit?

Ik denk dat het voor mij niet zo veel uit zal maken, maargoed dit is de eerste.
Wel heb ik een kans dat het er 2 zijn, dan zou ik het stiekem leuk vinden als het een jongetje en een meisje is :p

Grappig Anky ik heb zelf ook een gevoel dat ik een jongetje krijg maar zou ik wel leuk vinden want heb een dochter maar als het weer een meisje is zou het ook leuk zijn. 

Woensdag de echo vindt zo spannend allemaal ben benieuwd of mijn berekening klopt omdat ik hier ook lees dat sommige toch een week korter zijn of paar dagen dan ze zelf hadden uitgerekend...
@Tulpelientje succes met de echo vandaag hoop dat je een mooi hartje ziet kloppen en dat je goed nieuws hebt.

Hoi dames, heb al een hele tijd niet gereageerd! Hier nu 6-7 weken zwanger van ons 2e kindje. Heb ook een dochter van 9 maanden. Ik had eergisterenavond ineens bloedverlies na mn avonddienst en mocht gelukkig zondag naar de vk praktijk. Toen hebben we kloppend hartje gezien ? Ook geen bloedverlies meer gehad! Was zeker schrikken want heb begin juli dus mk gehad. Donderdag heb ik intake + nog een echo staan! 

@Joy-Joy en LiekeJill het maakt mij echt niet zoveel uit. Aan de ene kant denk ik 2 jongens is leuk, die hebben dan ook wel veel aan elkaar. Andere kant vind ik het ook leuk om van allebei 1 te hebben haha dus een meisje zou ook leuk zijn. Ben wel heel benieuwd! Maar het was een vrij overtuigende droom waardoor ik nu al bijna niet meer kan voorstellen dat het een meisje kan zijn haha
Oh Joy-Joy kans op 2? Dus jij hebt nog geen echo gehad om te zien hoeveel het er zijn?
LiekeJill succes woensdag, hopen op een mooie echo. Als het hartje maar klopt dan maakt de berekening nog niet zoveel uit. 
Jeetje Susannaaa dat is schrikken maar fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Jeetje das idd schrikken, en wat kort op elkaar joh dat je nu terug zwanger bent.
Fijn dat je een hartje gezien hebt :)

Anky, nee nog geen echo gehad. Ik moest geduld hebben zeiden ze haha.
Wij deden ovulatie inductie, en ik had 2 grote folikels deze keer. De arts zei me dat ze het niet aanraadde deze maand omdat er dus een kans was op een tweeling. Maar ze keurde het ook niet af want het was nu wel dubbel kans.
Dus overlegd met vriendlief en besloten er toch voor te gaan, en dan juist op dat moment tel je aan haha.

We gaan het zien de 17e, 1 is prima, maar 2 is ook meer dan welkom.

Oh wat spannend Joy-Joy! De 17e dus je eerste echo? Ik heb die datum mijn termijnecho dus dan krijg ik een defintieve uitgerekende datum. Wel redelijk veel op de planning staan de komende 2 weken dus ik verwacht dat het snel de 17e is!

Terug
Bovenaan