Uitgerekend april 2020

Als het goed is is het eindelijk gelukt mijn gebruikers naam aan te passen?
kan ik tenminste communiceren.
pffff wachten lijkt heel lang te duren... ik ben nu inmiddels 7w2d zwanger volgens berekeningen? maar ow wat vind ik het nog steeds spannend en eng... voor ons is het de 3de zwangerschap helaas zijn de vorige 2 geëindigd in een miskraam... en ben ik nu bloedje nerveus...
ieder krampje of pijntje vlieg ik naar de toilet om te kijken of het al mis is? wordt zelfs een beetje gek van mezelf
aanstaande donderdag de eerste echo hopen op eindelijk eens een kloppend hartje te mogen zien... en dan we over 32 weken een kleine mini mogen verwelkomen... 
mijn vriend zegt 3maal is scheepsrecht?

Oh Tulpelientje wat fijn! 
En Daantjuh handig dat je nu een naam hebt ;) wel vervelend dat je zo gespannen bent maar hopelijk wordt je donderdag gerustgesteld met een mooi kloppend hartje!
Ik ben de afgelopen 2 avonden steeds heel misselijk geweest. Avondeten staat me niet aan. Overdag gaat het dan wel goed, behalve moeheid. Hopelijk gaat het vanavond wel goed. Morgen weer een hele dag werken, hopelijk houd ik het vol. Ik val nu elke dag tussen de middag in slaap namelijk, ondanks dat ik ‘s nachts 8 a 9 uren slaap.

Anky dat avond misselijk herken ik wel ben helaas overdags ook met vlagen misselijk...
Net licht bruinig/rozige afscheiding ontdekt... pfffff en heb weer krampjes... zal ik dan te veel en te zwaar hebben getild? Of zal dit weer mis gaan? 
pffffff

Oh wat vervelend voor je Daantjuh. Ik hoop echt dat je donderdag met de echo goed nieuws krijgt! En sterkte met het wachten tot dan. 

Anky, ik herken wat je zegt. Ik heb de laatste paar dagen ook dat ik vooral 's avonds vlagen van misselijkheid krijg. Maar bij mij valt allemaal nog reuze mee. En ik ben zo ongeloofelijk moe. Slaap ook elke middag, ongeacht hoe veel ik de nacht daarvoor heb geslapen. Success met een hele dag werken!

Ik merk ook dat ik meer last heb van een opgeblazen gevoel, en ik heb meer honger dan normaal. Of het komt sneller aan in ieder geval. Ik kan gaan van prima tot mega honger in een hele korte tijd. :) En gek genoeg zit ik veel sneller vol dan normaal. 

Ondanks de goede echo blijft de onzekerheid en denk dat ik pas kan genieten bij de volgende echo.  
Misselijk ene dag erge dan de andere dag, avondeten blijft een drama. En vooral moe, moe, moe.... 
Vrijdag komen ze van moeders voor moeders besloten om hieraan mee te doen.  Meer meiden die hieraan mee doen? 

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Bij mij is vorige week iemand langs geweest en donderdag wordt de eerste lading opgehaald haha. 
Overdag ben ik af en toe even misselijk. Bij mij wordt het vooral na het avondeten heftig, wel zonder overgeven gelukkig.
Sinds gisteren is mijn laatste stage van de hbo-v begonnen en vind de lange diensten ook wel pittig nu. Lag gisteren om half 8 op bed... Heb 16 september de termijnecho, als die goed is willen we het bekend maken. Dan wil ik het ook op stage gaan vertellen. Heb donderdag al wel een gesprek met mijn docent.
Ik vind het ook nog steeds erg spannend maar ben wel kalmer sinds de 1e echo. Gelukkig lekker druk tot de volgende echo dus hopelijk gaat de tijd snel. Hoop voor de anderen dat ze na de eerste echo ook wat rust vinden.
Wij hebben besloten iig de nipt te doen, de nevenbevindingen wel of niet moeten we ons nog in verdiepen. 

Ook hier een kloppend hartje gezien? onwijs bijzonder weer! Dit word ons 2de wondertje.
Ik ben alleen wel terug gezet. Werd nu gemeten op 8+2 en dacht zelf 9 weken te zijn. Maar zal me er maar geen zorgen om maken.

Ook hier een kloppend hartje gezien? onwijs bijzonder weer! Dit word ons 2de wondertje.
Ik ben alleen wel terug gezet. Werd nu gemeten op 8+2 en dacht zelf 9 weken te zijn. Maar zal me er maar geen zorgen om maken.

Terug
Bovenaan