Uitgerekend april 2020

Hier ook een goede echo! Hartje ging als een malle tekeer, helemaal happy!
Vanmorgen weer lekker gekotst. Gister dacht ik ik merk niks meer, in bed gister onwijze krampen maar gelukkig was alles nog goed!
Heel raar en bijzonder om je kindje te zien. Ze kreeg hem niet helemaal goed erop, dus de meting gaat nu uit van 8w4d maar er miste nog een stukje zei ze zelf ook dus waarschijnlijk klopt m’n 9w1d gewoon. 20-9 termijnecho dus dan weten we meer :)

Fijn van de goede echo’s!
En een hele fijne trouwdag toegewenst Shedmf! Hopelijk dankzij de pilletjes kun je lekker genieten!
Ik was gisteravond ook weer flink misselijk na een dag werken wat overigens wel goed ging. Maar thuis kwam alle moeheid, misselijkheid en hoofdpijn er in 1 klap uit! Heel vervelend. Hopelijk is het gauw over.

Ik lees vaak wel mee hier, maar typ mee onder verwacht mei 2020.

Ze houden het bij mij tussen 30 april - 4 mei.
donderdag mijn eerste echo?
zou dan 7 weken zijn als we van 30 april uitgaan

?? stukje onzekerheid is na de echo weg genomen?
een piepklein baby’tje met een prachtig kloppend hartje❤️
volgens de meting alleen wel ietsje minder lang zwanger 6,6 i.p.v. 7,3 die ik zelf dacht?
maar alles zag er goed uit zei de VK..
de afscheiding kan zij enkel verbinden aan innesteling

Wat ontzettend fijn Daantjuh!  
Wij komen ook net van de echo en hebben ook een kloppend haartje gezien! Zo fijn! ❤
Ik zit nu op 7wk5dg en uitgerekende datum is 18 april. ❤

Iedereen met een goede echo: gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er steeds weer goed nieuws voorbij komt.
Ik heb vandaag de 2e echo gehad. Weer een mooi kloppend hartje en een kindje van 3 cm! Zelfs al voorzichtig de handjes gezien maar het blijft toch nog klein. Eigenlijk zou ik 9 april uitgerekend maar de echo gaf 6 april aan. Nu 9 weken en een paar dagen dus ❤️
Het wordt steeds moeilijker om het niet te zeggen. Hebben jullie daar ook last van? 

Ele wat een bijzonder gezicht he? ik moet zeggen ik heb het nu gezien maar blijft zo onwerkelijk.. ik kan het bijna niet geloven?
aprilbaby wat groeit het dan in eens hard? ik zag echt alleen een soort van frummeltje? wat bewoog zegt ze jaaaa dat is het hartje wat heeeel erg goed klopt? oeps?

Terug
Bovenaan