Uitgerekend april 2020

Echo is goed gegaan zag een mooi hartje kloppen alleen ik zat er toch 4 dagen naast ik ben nu 7+3 weken zwanger. 27 Sep de termijn echo ben wel gerustgesteld omdat alles toch goed is. Ze zij wel met de termijn echo weten ze het zeker dus misschien had ik het wel goed uitgerekend maar 4 dagen verschil vindt ik toch netjes berekend. 

Gefeliciteerd LiekeJill!
Hier net ook een goede echo gehad met een kloppend hartje. Mijn berekening klopt tot nu toe ook, 7w+5. Volgende week de intake bij de verloskundige en 26 september de 12 weken echo. 

Hi ladies,
sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest. Heb wel af en toe meegelezen hoor :) Merk dat toch veel dames last hebben van allerlei klachten en dat het er ook voor zorgt dat puur genieten er nog niet echt in zit. Ik herken het helemaal.. Voel me sinds twee weken echt beroerd. De hele dag honger maar als ik alleen al aan eten denk word ik al misselijk. Ik probeer wel gewoon te eten maar het lukt alleen in kleine beetjes. Avondeten vind ik het ergst, terwijl ik er vroeger altijd naar uitkeek. 
Ik ben de laatste paar dagen ook weer enorm zenuwachtig. Ik voel me wel anders dan tijdens mijn vorige zwangerschap (die uitliep op een miskraam). Heb nu veel meer kwaaltjes en mijn borsten zijn al een stuk gegroeid. Vorige keer had ik dat niet. Misschien dat het allemaal niks zegt, ik hoor ook genoeg vrouwen zeggen dat ze nooit ergens last van hebben gehad, maar het houdt je toch bezig :')
Morgen heb ik gelukkig de eerste echo. Ben nu 7w+5. Ik hoop dat ik kan slapen vannacht!

@Danaaa, LiekeJill, Doorweerenwind en degenen die ik wellicht gemist heb: ben super blij voor jullie! Super fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad. 

Vandaag met vlagen toch weer wat krampjes gehad.... vooral als ik even helemaal niks deed... en nu in bed pfffff
nog heel even in spanning morgen weten we hopelijk meer??
voor ieder met een mooie echo gefeliciteerd!
voor degene die nog moeten wachten spannend??

Goedemorgen,
Al weer een tijdje terug dat ik wat poste, kwam er toen net achter dat ik zwanger was dus zal een week of 3 geleden zijn. Toen ook al ergmisselijk en dat is er niet beterop geworden het misselijk zijn is zo erg dat ik sinds vorige week toch via de dokter tabletjes heb gekregen en wat een opluchting geeft dat. Toen ik vrijdags dat tabletje innam en de misselijkheid begon weg te trekken begon ik gewoon te huilen van geluk. Man wat kan een mens zich ongelovelijk beroerd voelen.
Nu met 1 tablet je p.d. kan ik redelijk normaal eten tegen de avond begint het misselijke gevoel terug te komen maar vind het niet erg genoeg om een 2de in te nemen ?
Verder staat morgen mn trouwdag op de planning, was ik bang dat ik straks mn jurk niet zou passen door de weken lange misselijkheid en niet kunnen eten ben ik juist afgevallen en zitde jurk nog beter dan eerst ?
Vind het leuk te lezen dat veel van jullie de eerste echo al hebben gehad de mijne staat geplant na onze huwelijksreis op de 19de, als goed is ben ik dan 9weken. Wanneer de echo goed is zullen wij het dan ook de familie al gaan vertellen Want ow wat vind ik het moeilijk om voor me te houden zeker voordat ik medicatie had was het telkens smoesjes verzinnen waarom je niet veel at en leg je zusje maar eens uit dat je niet uiteten wil naar je favo tentje aka shusi (ow sorry schat we hebben gisteren ook al shusi op)

Dag dames,
Ik heb gelukkig ook goed nieuws gekregen vandaag! Ik was zo ontzettend zenuwachtig, maar we hebben een prachtig kloppend hartje gezien! Ik ben zo blij! Eigenlijk kan ik het nog steeds niet helemaal geloven, maar we hebben toch echt gezien dat er een baby'tje in mijn buikje groeit

Terug
Bovenaan