Goedemorgen,
Al weer een tijdje terug dat ik wat poste, kwam er toen net achter dat ik zwanger was dus zal een week of 3 geleden zijn. Toen ook al ergmisselijk en dat is er niet beterop geworden het misselijk zijn is zo erg dat ik sinds vorige week toch via de dokter tabletjes heb gekregen en wat een opluchting geeft dat. Toen ik vrijdags dat tabletje innam en de misselijkheid begon weg te trekken begon ik gewoon te huilen van geluk. Man wat kan een mens zich ongelovelijk beroerd voelen.
Nu met 1 tablet je p.d. kan ik redelijk normaal eten tegen de avond begint het misselijke gevoel terug te komen maar vind het niet erg genoeg om een 2de in te nemen ?
Verder staat morgen mn trouwdag op de planning, was ik bang dat ik straks mn jurk niet zou passen door de weken lange misselijkheid en niet kunnen eten ben ik juist afgevallen en zitde jurk nog beter dan eerst ?
Vind het leuk te lezen dat veel van jullie de eerste echo al hebben gehad de mijne staat geplant na onze huwelijksreis op de 19de, als goed is ben ik dan 9weken. Wanneer de echo goed is zullen wij het dan ook de familie al gaan vertellen Want ow wat vind ik het moeilijk om voor me te houden zeker voordat ik medicatie had was het telkens smoesjes verzinnen waarom je niet veel at en leg je zusje maar eens uit dat je niet uiteten wil naar je favo tentje aka shusi (ow sorry schat we hebben gisteren ook al shusi op)