Hi ladies,
sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest. Heb wel af en toe meegelezen hoor 🙂 Merk dat toch veel dames last hebben van allerlei klachten en dat het er ook voor zorgt dat puur genieten er nog niet echt in zit. Ik herken het helemaal.. Voel me sinds twee weken echt beroerd. De hele dag honger maar als ik alleen al aan eten denk word ik al misselijk. Ik probeer wel gewoon te eten maar het lukt alleen in kleine beetjes. Avondeten vind ik het ergst, terwijl ik er vroeger altijd naar uitkeek.
Ik ben de laatste paar dagen ook weer enorm zenuwachtig. Ik voel me wel anders dan tijdens mijn vorige zwangerschap (die uitliep op een miskraam). Heb nu veel meer kwaaltjes en mijn borsten zijn al een stuk gegroeid. Vorige keer had ik dat niet. Misschien dat het allemaal niks zegt, ik hoor ook genoeg vrouwen zeggen dat ze nooit ergens last van hebben gehad, maar het houdt je toch bezig :')
Morgen heb ik gelukkig de eerste echo. Ben nu 7w+5. Ik hoop dat ik kan slapen vannacht!
@Danaaa, LiekeJill, Doorweerenwind en degenen die ik wellicht gemist heb: ben super blij voor jullie! Super fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad.