@Daantjuh Heel herkenbaar wat je zegt. Ik blijf maar naar de echo-foto's kijken en kan het moeilijk geloven. Maar zo bijzonder om het hartje te zien kloppen. Ik kijk echt uit naar de volgende echo! Hebben jullie al een datum voor jullie tweede echo?
@Aprilbaby Oh wat mooi om dat te zien. En wat grooeit het inderdaad hard! Bij ons was ons kleine 1,4 cm, en je kon het hartje zien 'flikkeren' en het hoofdje z'n beetje zien, maar verder geen detailles.
Ik ben van plan om een paar vriendinnen het nu te vertellen (ze weten al van onze ivf traject), maar ik wacht tot de termijn echo om meer vrienden het te vertellen denk ik.
@LiekeJill Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Goed dat je even belt. Altijd beter om te doen voor de zekerheid.
@Gebruiker10159082 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap dat je gespannen bent gezien je mk van maart. Ik voel mij ook onzeker ook heb ik nooit een mk gehad. Bij mij helpt yoga en korte meditaties om mij te ontspannen. Ik doe al lang aan yoga en ben zelfs yogadocent, dus voor mij is op mijn yogamat gaan mijn 'happy place'. Mocht je het niet eerder hebben gedaan, misschien waard om te gaan proberen bij een les bij jou in de buurt? Verder helpt het mij om te gaan wandelen, het liefst een beetje in de natuur (in een park is ook prima). Gewoon het huis uit en het hoofd proberen leeg te maken. Het neemt niet alle spanning en onzekerheid weg, maar het helpt mij wel even de ontspannen.