Uitgerekend april 2020

@Aprilbaby wat leuk dat je de 2e echo hebt gehad en bijzonder om te zien he. Ja heel herkenbaar liefst wil ik het tegen iedereen zeggen maar ik wacht er nog wel even mee. Ik denk na de 2e echo dus nog 3 weken geduld. 

Wel heb ik sinds gisteren hele erge last van mijn darmen lijkt wel buikgriep ik moest elke keer naar de wc zelfs de hele nacht. Nu maak ik mij toch gelijk druk dus ik ga zo bellen of dit erbij kan horen of dat ik mij toch zorgen moet maken. En als het niks geks is of ik toch niet iets kan halen waardoor het minder wordt. 

Hallo Allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Ik ben vandaag 9+1 week zwanger van ons eerste kindje heeeel erg spannend allemaal.
Afgelopen maart heb ik een miskraam gehad bij ongeveer 7wk. 
Ik ben elke dag zo ontzettend gespannen en onzeker en wil zo graag dat alles goed gaat. Hebben jullie tips voor mij om rustiger te zijn?
Verder voel ik me gelukkig erg goed alleen last van m'n borsten en een rommelende buik en natuurlijk ontzettend vermoeid?
Veel liefs

@Daantjuh Heel herkenbaar wat je zegt. Ik blijf maar naar de echo-foto's kijken en kan het moeilijk geloven. Maar zo bijzonder om het hartje te zien kloppen. Ik kijk echt uit naar de volgende echo! Hebben jullie al een datum voor jullie tweede echo? 
@Aprilbaby Oh wat mooi om dat te zien. En wat grooeit het inderdaad hard! Bij ons was ons kleine 1,4 cm, en je kon het hartje zien 'flikkeren' en het hoofdje z'n beetje zien, maar verder geen detailles. 
Ik ben van plan om een paar vriendinnen het nu te vertellen (ze weten al van onze ivf traject), maar ik wacht tot de termijn echo om meer vrienden het te vertellen denk ik. 
@LiekeJill Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Goed dat je even belt. Altijd beter om te doen voor de zekerheid. 

@Gebruiker10159082 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap dat je gespannen bent gezien je mk van maart. Ik voel mij ook onzeker ook heb ik nooit een mk gehad. Bij mij helpt yoga en korte meditaties om mij te ontspannen. Ik doe al lang aan yoga en ben zelfs yogadocent, dus voor mij is op mijn yogamat gaan mijn 'happy place'. Mocht je het niet eerder hebben gedaan, misschien waard om te gaan proberen bij een les bij jou in de buurt? Verder helpt het mij om te gaan wandelen, het liefst een beetje in de natuur (in een park is ook prima). Gewoon het huis uit en het hoofd proberen leeg te maken. Het neemt niet alle spanning en onzekerheid weg, maar het helpt mij wel even de ontspannen. 

Vanmorgen moeders voor moeders hier gehad.  Weer test gedaan en toch weer leuk om te zien hoe positief deze  weer was :)
Een mooi cadeautje gekregen alvast voor de baby.  
Woensdag worden alle spullen gebracht eb kan ik starten.  

@ele wegens mijn eerdere miskramen krijgen wij een extra echo op de 23ste maar als ik me eerder onrustig voel mag ik altijd langs komen zei ze? en dan 14 okt termijn echo gepland

Wij hebben ook extra echo's ivm de eerdere miskramen. 
Daardoor hadden we woensdag de 2de echo en die was super! Was woensdag precies 10 weken en dat klopte ook exact met de groei, mooi snel hartje. Heerlijk. 
Daarna ook op het werk verteld. Dat is ook fijn hoor, niet meer mijn buikje hoeven verbergen (heb echt al een flink bolletje, terwijl ik normaal een platte buik heb, en ook altijd wel aansluitende kleding draag, dus dat was best lastig), en ook niet als ik me niet lekker voel. 
Maandag over een week alweer de volgende echo, dit keer bij de echoscopiste en wat uitgebreider. Volgens mij houdt het daarna op met de extra echo's. 
Wat goed om hier ook al die goede berichten over echo's te lezen, gefeliciteerd allemaal! Het is echt gewoon teveel om allemaal op te reageren als je even niet meegelezen hebt!

Terug
Bovenaan