Uitgerekend april 2020

Hai allemaal,

Nou voor mij iets minder leuk nieuws... Ik ben vandaag 6 weken zwanger, maar helaas krampen en bloedverlies. Niet een klein beetje bloed bij het afvegen, maar echt zoals dag 1 van menstruatie. 
Vk kan helaas nog niks voor mij doen en ik moet dus tot het einde van deze week wachten. 
Maar ik ken mijn lichaam en alles in mij zegt dat het de verkeerde kant opgaat ?

Ik moet het maar afwachten, maar voor de stress is het niet zo fijn! 

Hoi, vanochtend ook getest en 2 streepjes! Zooo blij! In maart een miskraam gehad met 9 weken dus ook ik vind het spannend. Maar kijk ook erg uit naar deze tijd! 
Ik heb alleen wel 3 dagen voor mijn NOD getest dus wel erg bang dat het alsnog mis gaat. Maar nu probeer ik gewoon echt te genieten van de 2 streepjes. Vorige maanden zo op gehoopt. 
Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? 

Sterkte en wat naar proudoummie.

@Noosa gefeliciteerd wat leuk en ik snap dat als je een miskraam heb gehad het heel spannend is lijkt mij heel vervelend. Ik heb een dag na de test al gebeld 4 september ga ik langs de verloskundige zo spannend dan zou ik 8 weken zwanger zijn. Is nu mijn 2e zwangerschap heb er wel vertrouwen in maar ondanks ik de verhalen lees vindt ik het wel spannend nog nooit miskraam gehad lijkt mij erg naar. Probeer nu lekker te genieten er van 

Proudoummie, wat vervelend om te horen zeg. Ik hoop oprecht voor je dat het toch niet zo is. Je hoort wel eens vaker dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het mis is. Ik ga heel hard voor je duimen! 
Ik zie dat er ook weer een aantal nieuwe mensen zijn aangesloten. Gefeliciteerd! Spannende tijden. Hier begint de misselijkheid echt op te spelen. Niet in de ochtend maar vooral in de loop van de dag. Nog een weekje voor de echo. Ben nu al zo zenuwachtig ervoor. Ik ben niet alleen bang dat het misschien wel weer niet goed zit maar ook voor dat ze het niet goed kunnen zien en we weer in onzekerheid zitten. Anderzijds probeer ik ook positief te blijven. Het moet toch wel een keer goed komen?
@Noosa, Ik heb 2 dagen nadat ik het wist gebeld. Dan weet je ook alvast wanneer je de echo mag e.d. Vond ik wel een fijn idee. 

Thnx voor jullie lieve woorden. 
Het bloeden is gelukkig gestopt, maar de krampen en buikpijn niet. Zelfde soort buikpijn wanneer ik ongesteld moet worden. 
Ik ga morgen afspraak maken bij de VK. 

Voor alle april mama’s gefeliciteerd ??

Terug
Bovenaan