Uitgerekend april 2020

Bedankt voor de felicitaties ik heb een top dag gehad. Wel door de vermoeidheid gisteravond de medicatie vergeten dus vandaag weer lekker beroerd en misselijk.
Ik las iemand over moeders voor moeders ik heb donderdag mn eerste "lading" mogen geven nu even 2 weken rust ivm de huwelijksreis maar wat een mooi doel om aan te mogen geven.

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ben al aan mn 4e verzamelweek bezig!
Fijn dat je een mooi huwelijk hebt gehad! En veel plezier op huwelijksreis!

Hi allemaal! Ik ben nieuw op het forum en wij verwachtten onze 1e rond 13 april.. benieuwd naar jullie bevindingen, alles is nieuw voor mij natuurlijk. Ik voel mij boven verwachting goed, eigenlijk merk ik aan niks op wat vermoeidheids momenten smiddags na dat ik zwanger ben . Je zou zeggen fijn maar dat zorgt ook wel voor wat onrust.. gaat alles wel goed? 

Groetjes Sab

Ik moet zeggen dat het opvangen van de urine me makelijk af ga. Begin savonds voor ik na bed ga met mn laatste plasje met vullen. Snachts er al zeker 2x uit en dan de ochtend zit ik al bijna half vol en voor de middag zit mn fles al vol ? ik pies me een ongeluk tegenwoordig.
fijn om te lezen sat er ook mensen zijn met minder tot geen klachten. Snap de "angsten" wel maarop dit moment heb ik dat ik liever nergens last van denk nu alleen maar als dit de hele zwangerschap zulke hevige "bijwerking" heeft dan hoef ik er maar 1 ?
Ik kan echt heel slecht tegen misselijk zijn heb ook een serieus probleem met niet kunnen overgeven hoe beroerd ik ook ben ,echt kunnen overgeven is zoon opluchting maar helaas lig ik hele dagen te creperen van de pijn. 
Medicatie werkt(e) goed maar denk dat vrijdag ook een flinke aanslag heeft gedaan want heb echt geen energie en ben vreselijk beroerd

Welkom Sab, gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannende tijden!
Aah, Shedmf.. Dat klinkt Niet prettig inderdaad. Lekker rustig aan doen, als het goed is, moet het na 12 weken beter worden!
Ik ben nu 8+5 en ik heb vooral veeeeel last van mijn darmen en maag. Ik kan niet goed naar de wc, waardoor m'n buik mega opgezwollen is. Lijk nu al 16 weken zwanger in de avond:)
M'n buik (darmen en maag, niet onderbuik) doet ook de hele dag zeer.  Maar alles voor een goed doel!! Het is wel fijn om in ieder geval iets te voelen. 

Hallo meiden! Ik ben uitgerekend rond 23 april 2019. Volgende week maandag de eerste echo.. :) Helaas veel kwaaltjes. Hele dagen beroerd en overgeven, de trucjes van 2 jaar terug (zwangerschap) helpen me totaal niet meer. Iemand een gouden tip? Fijne zwangerschap aan iedereen! 

Gefeliciteerd voor de gene die er nieuw bij zijn gekomen. En @Shedmf gefeliciteerd met je huwelijk en vervelend van je kwaaltjes. Ik heb sinds afgelopen donderdag buikgriep en ervaar het erger dan normaal vk heeft verteld dat dat komt omdat ik zwanger ben ik de buikgriep erger kan ervaren. Gisteren zoveel pijn gehad in de buik was bang dat het foute boel was. Gelukkig begint het vandaag iets beter te gaan. Ik mag helaas niks innemen alleen ors maar dat helpt niks tegen de pijn. 

Is er iemand die het leuk vindt om in een whatsapp groep te komen omdat we in dezelfde maand zijn uitgerekend lijkt mij dat wel leuk. Ik hoor het wel zo ja stuur maar via mijn e-mail je naam en nummer dan voeg ik je toe. lieke20.stoop@gmail.com

Terug
Bovenaan