Uitgerekend april 2020

Haha Okay, poging 2. 
Hi, iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben onze eerste echo gehad maar nog geen uitgerekende datum. Volgens mijn eigen berekening eind april. 1e zwangerschap dus nog erg spannend!! 
Ik heb me van de week aangemeld voor moedersvoormoeders. Ik ben alleen wel benieuwd, mama’s die mee doen: hoe doen jullie dan met werk? Ik werk fulltime van 9-5. Vang je alleen thuis op? 

Liefs! 

Hee suussy,
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik vang het idd alleen thuis dus voornamelijk savonds en in het weekend ook overdag.
Groetjesss

Hi suussy
gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik vang het ook op in de avond en t weekend. Ik maak het ook niet lastiger als het is. Ik doe het als t uit komt en heb nu in de eerste week 2 half volle en 2 bijna vol (3/4e+) Ik denk maar zo ze zijn blij met iedere druppel. Soms is het meer en soms minder.
Zo is het mij ook geadviseerd. 
Succes!!

[quote quote=10243492]Hi suussy gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik vang het ook op in de avond en t weekend. Ik maak het ook niet lastiger als het is. Ik doe het als t uit komt en heb nu in de eerste week 2 half volle en 2 bijna vol (3/4e+) Ik denk maar zo ze zijn blij met iedere druppel. Soms is het meer en soms minder. Zo is het mij ook geadviseerd. Succes!![/quote]
Dank je wel! Ja ik zat al weer heel moeilijk te denken. Ze moeten nog een afspraak maken om langs te komen maar dit was even waar ik nog aan dacht. En inderdaad, elke kleine beetjes helpen ;) 

Mocht vandaag wegens mijn onrust extra langs komen... het lijkt gegroeid van 0.46 naar 0.58cm dus nog geen 7 weken... maar hartjes klopt? en bruin(bloed) verlies komt niet van de baarmoeder...
vermoedelijk wordt de uitgerekende datum wel steeds een stukje meer richting eind april misschien zelf begin mei?
mag nu volgende week weer kijken?

Wij hebben het al een aantal mensen verteld. Merk toch dat de reacties veel koeler zijn dan bij onze eerste. Voor ons is het toch echt even bijzonder! 

Wij hebben het inmiddels al aan bijna iedereen verteld. 
Ik ben nog steeds wel veel moe, lig nu al op bed? maar de misselijkheid is wel echt minder de laatste dagen maar ik eet wel heel veel. En mn maag/darmen zijn echt nog niet tevreden maar iig wel minder beroerd gelukkig. Nog een weekje en dan gaat de hormonenpiek geloof ik weer wat afnemen dus ik hoop dat ik dan ook minder moe wordt! (Vorige zwangerschap werd ik alleen maar vermoeider..)

Terug
Bovenaan