Uitgerekend april 2020

Hoi gebruiker 10146546, 

Ik had deze symptonen ook, 2 keer een miskraam gehad. En gister dan de echo .. het is raak, morgen 8weken zwanger en alles zag er op de echo mooi en netjes uit. Zal me niet te veel zorgen maken .. heb ik ook gedaan, en achteraf onnodig geweest. Verloskundige vertelde mij dat die pijnen ook kunnen ontstaan van het groeien/ontwikkelen van de baarmoeder.. 

Groetjes! En veel succes!! 

Hallo dames!

Kom net op dit topic. Ik ben nu (na 2 jaar proberen) 8 wkn zwanger. Vrijdag de eerste echo!!! Vandaag en gisteren buikkrampen, erg vervelend. Je wilt je niet druk maken maar doet t toch...
Ik heb geen facebook dus klets lekker hoer mee!

Groetjes!

Hi meiden, hoe gaan jullie om met zwangerschapskleding? Ik vind het wel lastig.. normaal gezien sla ik nu winterkleding in maar wil uiteraard niet zoveel kopen wat ik straks toch niet meer pas.. Maar ik heb nu bijvoorbeeld echt een nieuwe winterjas nodig! T is ook een beetje raar om nu al een positiejas te kopen haha. Mijn oude jas is helaas kapot. 
Broeken gaan nu ook een beetje strak zitten maar dat kan ook wel weer door Mn darmen komen.. echt een tussenfase is dit haha. Hoe gaan jullie hiermee om?

Aprilbaby ik heb een tussen jas ( positie ) gekocht. Die kan ik nu aan en dan in de winter maar een extra dikke sjaal. En dan kan ik die jas in febr maart ook nog fijn aan. Want een normale winterjas past straks niet meer?

Ik ben 8 weken maar mijn buik zwelt echt giga op met name in de avond. Ik heb 2 zwangerschapsbroeken en wil niets anders meer haha!

Winterkleding kopen vind ik ook erg lastig!

Ik ben 8 weken maar mijn buik zwelt echt giga op met name in de avond. Ik heb 2 zwangerschapsbroeken en wil niets anders meer haha!

Winterkleding kopen vind ik ook erg lastig!

Nou ik zit ook met het probleem dat ik niet weet wanneer ik een zwangerschapsbroek moet halen.. mijn buik is al gegroeid, ben morgen nog maar 10 weken!! Mijn darmen zijn gewoon niet zo blij geloof ik haha. Aan het eind van de dag doe ik mijn broek los, anders zit het zo strak.. Ik denk dat ik maar gewoon 1 ga bestellen en kijken hoe het zit. Kan het altijd weer terugsturen :) 
Wel lastig als je nu een nieuwe winterjas moet kopen!! Misschien kun je ook een heel lekker dik, lang vest kopen? En als het echt heel koud wordt dat je dan kijkt om een winterjas. Misschien zijn ze dan ook wel in de uitverkoop! 

Terug
Bovenaan