Uitgerekend april 2020

Hoi andere mama’s,
Ook ik ben in april uitgerekend. Voor ons is het ons derde kindje! Ik ben nu 9w2d zwanger volgens de echo die we 2 weken geleden hadden. Ik dacht toen dat ik top dat moment toch al minimaal 9 weken was, dus dat was een behoorlijk teleurstelling. Mijn buik groeit al aardig namelijk, ben heel dun en plat van mezelf dus je ziet het natuurlijk ook meteen. Ik had nog geen cyclus, maar 1 x ongesteld geweest sinds de geboorte van de tweede (geef nog borstvoeding) dus het was ook lastig uitrekenen hoe lang ik al zwanger was. Op mijn werk is het echt lastig te verbergen... wijde jurkjes draag ik vooral. Maar leuk is het niet, dat verstoppen. Ik wil het echt pas vertellen na de volgende echo op 25-9. Hebben jullie daar ook last van? Groetjes

Ik ben al dik van mezelf en door de misselijkheid juist afgevallen mensen zien meer dat ik afgevallen ben dan dat ik zwanger ben op het moment. Waar ik hetzelf wel aan lijk te merken zijn mn bh's die zitten echt strakker naar mn idee. 

Hee! Net iets geks gehad.. ik deed mijn shirt uit en het voelde alsof bovenin mijn buik (zeg maar in het midden bovenin mijn buik waar net mijn borstkas begint) het uitrekte, deed gewoon pijn! Nu nog zeurderig gevoel. Heb ook heel erg last van opgeblazen gevoel.. het voelt gewoon alsof het niet past haha. Iemand dit gehad? 

Tulpelientje ik ken dit gevoel.  Heb het soms bij verkeerd opstaan of hard niezen. Heel naar gevoel maar is meestal ook zo weer over. 
Eerste dagen urine opvangen gaat goed.  Eerste fles zit vol. 
Nog weekje in spanning en dan de 2de echo,  onzekerheid/ spanning  slaat toe, waarom geen idee .... 

Dat groeien van de buik is hier ook al niet meer te verbergen? wilde gister een jurkje aan en toen zei vriendlief nou schatje doe dat maar niet? lijk wel 3-4 maanden zwanger en het is volgens de laatste echo pas een krappe 7 weken? me broeken knellen en me borsten knappen uit me bh’s ? hoe doen jullie het met verbergen... heb nu 2 zwangerschaps broeken gehaald 1 zit echt top de andere vind ik toch bet wat minder mooi zitten? vind de zwangerschaps mode toch wel een dingetje... vind het allemaal maar suffig??

Hai dames,  
Ik meld mij hier ook even :)
Ik ben nu 7+3 weken zwanger en als het goed is. 28 april uitgerekend. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad omdat ik 7 weken geleden een miskraam heb gehad met 7 weken zwangerschap. We zagen een mooi kloppend hartje. Maar ik vind het nog erg moeilijk om er echt van te genieten.
Elk steekje of krampje denk ik nee het zal toch niet. 8 oktober hebben we de tweede echo. Ik kan nu al niet wachten. 

We hebben een prachtig zoon van 13mnd maanden. Jesse James ? 
Hoe gaat het met jullie?
Gr Joy 

Terug
Bovenaan