Uitgerekend april 2020

Joyjoy ik herken jou gevoel bij ieder krampje... ik heb precies hetzelfde ik mag wegens mijn eerdere miskramen vaker langskomen om mijn ongerustheid onder controle te houden (eerder onder controle te krijgen?)
maar blijft op eens of andere manier heeeeeel erg spannend

Dankjewel! En ja, ben zover ik weet nog geen man tegen gekomen hier. Ik voel de krampjes zelf niet, maar als mijn vrouw het tegen mij zegt dan heb ik het bange gevoel wel 
Ik vind het juist wel fijn om op het forum te praten, omdat ik dan juist het gevoel heb dat het echt is. Ik geloof het namelijk nog steeds niet dat ik papa ga worden 

Welkom man van M! 
Hoe gaat het met iedereen hier? Bij mij gaat het steeds beter. Wel nog veel moe en hongerig maar eigenlijk niet meer misselijk! Morgen de termijnecho! Hebben sommigen die al gehad?
ik begin wel al last te hebben van mn onderrug/bekken. 

Ik heb straks om 9 uur de termijnecho, nerveus nerveus haha...
Mijn misselijkheid is ook een stuk minder erg inmiddels. Af en toe nog even een vlaag en voel me na het avondeten erg vol en opgeblazen. 
Ben nog wel steeds erg moe, ga als het kan vroeg op bed of doe een dutje. 
Als alles goed is bij de echo gaan we het komend weekend aan de ouders vertellen en voor de rest bekend maken. Zijn we ook wel aan toe lastig om het de hele tijd geheim te houden.
Succes bij de echo morgen Anky. 

Welkom nieuwelingen!
@Rymibaby hoe was het?! Ik moet woensdagavond.. zo spannend toch weer!
Wanneer gaan jullie het iedereen vertellen? Wij hebben afgelopen weekend leuke foto’s gemaakt en een van die foto’s hebben we op een puzzel gedrukt om aan mijn schoonouders te geven. De rest gaan we het pas vertellen na de uitslag van de nipt. Vindt die test toch ook wel heel spannend.
Nu nog bedenken of we het vrienden ook op een originele manier kunnen vertellen.. moeten we nog even over nadenken. Jullie al leuke ideeen?

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd voor diegene die zich de afgelopen week hebben gemeld. Ben zelf even niet zo actief geweest maar wel alles meegelezen. Vorige week de intake gehad bij de VK. Op het einde toch stiekem gevraagd of ze een extra echo wilde maken. Gelukkig was nog steeds alles goed, dit geeft vertrouwen. Volgende week donderdag de termijnecho, spannend!
ik heb van het weekend twee zeangerschapsbroeken besteld. Mijn eigen broeken gaan steeds strakker zitten, niks aan!
bij ons is de familie inmiddels allemaal op de hoogte en ook op het werk heb ik het verteld. 40 uur per week overal omheen moeten draaien werd mij een beetje teveel. Nu kan ik gewoon aangeven als ik een keertje moe ben of beroerd, dat is wel fijn.
Hoe zijn de eerste termijnecho’s gegaan?

Terug
Bovenaan