Uitgerekend april 2020

Hoi hoi
Hebben jullie allemaal de Nipt test gedaan? Door de ervaringen die ik op internet vind,  begin ik te twijfelen of ik die onzekerheid wel wil. Of hebben sommige onder ons gekozen voor de combinatietest?? 
( weet het; nooit zelf gaan internet speuren) 

@HappyFlower ik heb voor beide testen niet gekozen. Wat mijn verloskundige uitlegde was dat het testen gaat om 3 afwijkingen waarvan er 2 dermate ernstig zijn dat die bijna altijd resulteren in een miskraam omdat je lichaam doorheeft dat het niet goed is. De laatste is het syndroom van Down en deze kan natuurlijk vaak wel een gezonde zwangerschap doorstaan. Mijn man en ik hadden zoiets van ok dus het gaat eigenlijk alleen om Down en als we dat weten wat zouden we dan doen? Zwangerschap zouden we niet afbreken dus waarom zouden we dan uberhaupt testen?
Met 20 weken is er ook een uitgebreide medische echo en daar kiezen we wel voor. Bij onze eerste hetzelfde gedaan.

Hee allemaal! Spannend de termijnecho's! Ben benieuwd hoe het is gegaan.
Ik heb de termijnecho volgende week. Onze ouders, broers en zussen weten het al. Na de echo ben ik 12 weken en vertellen we het onze familie en vrienden. Spannend!!
Helaas nog wel wat misselijk en af en toe overgeven... wordt nu wel irritant haha. Wil zo graag genieten!

Termijnecho is goed gegaan! Zo bijzonder die bewegende armpjes en beentjes...
Hebben het gisteren ook verteld konden het niet langer voor ons houden haha.
Was 2 dagen verder dan ik dacht dus dat is mooi meegenomen, vandaag dan 10 week + 5.
Wij hebben wel gekozen om de nipt te doen, over de nevenbevindingen hebben we getwijfeld maar daar hebben we uiteindelijk ook voor gekozen. Ga vrijdag bloed laten prikken dan ben ik de 11 week gepasseerd. Dan wordt het wel even spannend tot de uitslag! 

Hallo lieve allemaal,
wij zijn vandaag vrolijk naar de VK gegaan voor een extra echo.
helaas kwamen we er veeel minder vrolijk vandaan... de echo liet zien dat de baby na de echo van vorige week gestopt is met groeien en ook het hartje niet meer klopt... 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en een hoop mooie april baby’s toe?

Termijnecho net gehad. de gyn deed m inwendig. Werd gewoon meerdere dagen teruggezet? ik geloof het nog steeds niet helemaal (vanwege de eisprong die ik zeker weet en de zwangerschapstest die dan al heeeeeel vroeg positief was) maar goed. Uitgerekende datum is nu 10 april en ben dus 10+4 vandaag.
Wel weer mooi kloppend hartje gezien. Maar de echo was maar heel kort en ik heb geloof ik de baby niet zien bewegen?!

Ohh bahh Daantjuh! Wat een rotnieuws! Had je nog geen bloedverlies of iets gemerkt? Toch altijd weer een wonder als het hartje nog klopt he.
Veel sterkte iig en hopelijk mag het gauw wel goed gaan voor je!

Terug
Bovenaan