Uitgerekend april 2020

Hoi dames (en heer),
Ik meld me hier ook. Ik ben uitgerekend op 19 april, maar dat kan nog wat veranderen aan de hand van de termijnecho die we 30 september hebben. Ik vind het leuk om jullie te volgen en af en toe mee te kletsen over dingen die we tegen komen in deze spannende periode! Ik ben niet zo’n schrijver dus zal niet heel veel berichten posten, maar desalniettemin vind ik het erg gezellig. 
Dat dit een spannende periode is blijkt maar uit bovenstaande berichten... heel veel sterkte Daantjuh met dit verlies..

Poeeh, Daantje, wat een nachtmerrie!! Je hebt al zoveel weekjes van je kleintje kunnen dromen en nu spat die droom uit elkaar. Mega heftig!! Ik ben benieuwd of je morgen wat wijzer wordt van het ziekenhuis!
Ik heb morgen weer een echo op 10+2 en ik vind het ook zooo spannend. Ik ben zo bang voor dit soort situaties... Pff, gelukkig is het bijna morgen

Heel veel hebben echo’s binnekort. Ben benieuwd hoe het gaat en of er meer zijn die net als ik een nieuwe datum hebben gekregen.
misschien moeten we dan de lijst updaten of een nieuwe maken want hij is al een tijdje niet in beeld geweest.
ik ben begonnen aan medicatie en spuitjes welke ik elke dag moet gaan nemen/zetten om de kans iets kleiner te maken om pre-eclampsie te krijgen. Spannend maar voor een goed doel.
Anky - 10 april uitgerekend - 2e kindje - 31 jaar

Hoii, 
Mijn echo was goed! Zo leuk om te zien! 
Alles zag er perfect uit voor de termijn waar we in zitten. Nu 11+2 dus we lopen nog voor! Tijdens de echo was het kindje aan het trappelen met zn beentjes en bewogen zijn armpjes. Zo mooi om te zien. Ik was toch wel weer een beetje nerveus geworden. De misselijkheid neemt iets af en af en toe steken in min buik. Ik was bang dat het misschien slecht zou zijn maar er was niets aan de hand! We zijn heel blij!
Vandaag de papieren halen voor de nipt en dan morgen bloed prikken. We willen toch wel wachten op de uitslag voordat we het iedereen gaan zeggen. Mn vriend kan amper nog wachten om het te vertellen haha.

Ik had vandaag de echo op 10 weken en 2 dagen, maar ook ons kindje is gestopt met groeien bij 8 weken en 6 dagen. 
Intens verdrietig nuben afwachten wanneer het er uit komt 

Suussske, wat een klote bericht :-(. Wat verdrietig. Het is het laatste bericht wat je wilt krijgen en je hebt al eens een goede echo gehad dus dat maakt het helemaal zuur. 
Ik hoop dat het nu snel los komt en je de medische rompslomp kan overslaan. 
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies. 

Oh nee Suussske! Dat meen je niet! Wat een verdrietig nieuws.
Pffff het maakt me ook zenuwachtig ondanks dat ik net een goede echo heb gehad. Dat het toch elk moment nog mis kan gaan. Bahh heel veel sterkte gewenst!

Terug
Bovenaan