Uitgerekend april 2020

Aaaah neeeee Suuske? wat een kl*te nieuws???? heel veel sterkte voor jou en je man?
wij hebben morgen een afspraak voor consult gynaecoloog... over hoe nu verder... al is me dit traject helaas al helemaal bekend? 

Daantjuh, voor mij is het traject niet bekend, mijn vorige miskraam was bij 6 weekjes en kwam vanzelf al op gang. Nu zit er al anderhalve week een kindje in m'n buik dat niet meer leeft. Ik vind het zo eng, hoe gaat het nu verder? De gynaecoloog wil me tot volgende week vrijdag laten afwachten, dan hebben we weer een afspraak.

Daantjuh en Suussske heel veel sterkte gewenst! Wat een ontzettend verdrietig nieuws. 
Wij hebben ervoor gekomen om geen nipttest of combinatietest te doen. Wel doen we de 20 weken echo.

Suuske, ja afwachten is ook een optie die gegeven kan worden... mocht het dan nog niet zelf opgang gekomen zijn zal je de keuze pillen of curretage krijgen... 
happyflower! Was een rot situatie he!! Pffff sterkte?

Sterkte allemaal waarbij het niet goed is :( heel wat mensen toch weer, echt super klote. Daardoor was ik ook behoorlijk in paniek, ik heb ook de hele week geen symptomen meer dus was bang voor het ergste, vannacht slecht geslapen maar gelukkig had ik net een goede termijnecho gehad. Precies op schema dus 11+2 en nog steeds 8 april uitgerekend. Laat maar komen!
hopelijk kan ik er nu echt van genieten en nogmaals sterkte voor iedereen waarbij het (nog) niet gegund was :(

Terug
Bovenaan