Uitgerekend april 2020

Vandaag de termijn echo gehad. Alles zag er goed uit en wat blijft het toch prachtig om te zien. Ook gelijk afspraak gemaakt voor de 20 weken echo kan niet wachten. Maar voor nu ga ik echt genieten. 

Fijn zeg LiekeJill.
Ik ben vandaag 12 weken en 1 dag, jeuj voorbij de 12 weken! 
hoe gaat het met de rest? Nemen de kwaaltjes al af?
bij mij wel op zich. Ik ben niet meer misselijk. Nog wel heel gauw moe maar dat hield mijn vorige zwangerschap ook de hele zwangerschap aan dus ik verwacht niet echt dat dat gaat minderen maar ik heb ook een hele drukke week deze week gehad. Nog vandaag doorkomen en dan heb ik weer even rust!

Hee allemaal! Fijn om ook weer positieve verhalen te lezen. Vond het wel lastig om de verdrietige berichten te lezen.. sterkte he!
Wij hebben ook de termijnecho gehad! Alles zag er goed uit en jeetje het bewoog als een malle!! Zo gek om te zien.. Ondertussen nu bekend gemaakt aan iedereen. Geeft zo'n gek gevoel haha. 
Kwaaltjes worden geleidelijk wat minder. In de ochtend soms nog misselijk, verder meer goede dagen gehad. Vandaag dan weer wat minder, maar heb wel het idee dat het nu beter gaat. 
Hoe zit het met jullie buik?? Ik heb voor mijn gevoel al een klein buikje, maar meer alsof ik heel veel heb gegeten haha. Ik ben nu 12 weken.

goed nieuws Tulpelientje! Natuurlijk schrijf ik hier dat ik niet meer misselijk ben en prompt ben ik vanavond ineens weer misselijk?
Ik heb sinds gister ook ineens een buikje! Voor mn gevoel echt van niks ineens boem daar is ie!

Hallo. 
Afgelopen donderdag heb ik de termijnecho gehad. Met 10 weken en 1 dag. Het was precies dezelfde dag als met 7 weken toen ik voor de eerste controle bij de verloskundige was. Het zag er allemaal goed uit. Heb vandaag erg veel last van misselijkheid. 2 x overgegeven. En de hele dag honger. Ik heb vanavond gewoon een bord zuurkool op en net nog 4 sneetjes brood met kaas en zoetzure komkommerschijven. ( hoezo zwanger)?

Vandaag was het de grote dag: 12 weken echo! Alles was goed. Grote opluchting, want ik was toch weer onzeker. Flink gegroeid (komt overeen met 13w ipv 12+4), maar ze heeft mijn uitgerekende datum niet aangepast. Die blijft dus 11 april. Nekplooi zag er prima uit en ze was er nogal zeker van dat het een jongetje zal zijn. Meteen bloed laten prikken voor de NIPT en dan weten we volgende week weer meer.
We hebben het goede nieuws dan meteen meegedeeld aan mijn schoonmama. Schoonzus en schoonvader volgen binnenkort. Ik kijk ernaar uit het goede nieuws ook met enkele collega's/vrienden te delen. ?

Hi Meiden, 
Wat ontzettend leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat en dat er steeds meer goede termijnecho's terug komen! De fase van het vertellen en openlijk bespreken gaat nu echt in. Zo leuk om alles van jullie ook te lezen en ervaringen te delen. 
Wij hadden ook een positieve termijnecho en hebben daarna gelijk de Nipt gedaan op vrijdag 20 september. Op zaterdag 28 werd ik door de verloskundige gebeld. Geen aandoeningen en geen nevenbevindingen gevonden. Wat een opluchting was dat!
Inmiddels mag het grote nieuws naar buiten. Ik merk dat ik dat toch nog heel erg moeilijk vind. Het zal te maken hebben met de miskramen maar ik blijf bang dat iedereen het weet en dat het dan vervolgens alsnog mis gaat ofzo. Toch wel een soort zelfbescherming. Andere kant ik het heel hardverwarmend al die leuke reacties die we krijgen. Iedereen is zo blij voor ons en sommige mensen schieten zelfs vol en dan sta je weer samen te brullen haha. Geeft zo'n mooi gevoel! Gisteren bij de VK geweest en even naar het hartje geluistert met de doptoon. Toch weer even fijn zon bevestiging. Alles gaat nog goed! 
Gisteren zijn we bij de kinderopvang wezen kijken. Blijkbaar moet je dat al heel lang vooraf regelen. Maakt het toch ook weer een beetje meer "echt". We waren heel enthousiast en hebben er een heel goed gevoel bij. We hebben eigenlijk niet eens meer zin om verder te kijken. 
Wat houdt jullie nu allemaal bezig? Ik ben benieuwd! 

Terug
Bovenaan