Uitgerekend april 2020

Hee!! Je zou denken dat na 12 weken de klachten minder worden he! Bij mij ook een tegenvaller.. het ging beter, maar helaas.. vaak misselijk en voel me gewoon bleeeggh.. 
Is er iemand al bezig met kinderopvang? Man er zijn nu al wachtlijsten, gekkenhuis. Vervelende is dat ik niet goed weet welke dagen we opvang nodig hebben, want er is een kans dat mijn baan verandert (positief). En welke dagen daarbij horen is onduidelijk... Zal ik maar uitgaan van mijn huidige baan?

Tulpelientje, wij hebben de kinderopvang meteen geregeld begin augustus al. Ik ga vermoedelijk tijdelijk halftijds werken vanaf september (halftijds ouderschapsverlof), maar ze hebben ons kindje voorlopig voltijds ingepland en wij mogen later de dagen nog zeggen. Toen wij in augustus gingen, was er nog plek, maar ze zeiden dat het goed was het meteen te regelen. Ik vond dat wel heel eng omdat het nog zo pril was, maar nu wel blij dat het in orde is natuurlijk.

Ja, een gedoe is het zeker. Ik heb vorige week mijn werkgever ingelicht en nu de mutualiteit nog en ik denk dat het ook bijna tijd is om kraamzorg aan te vragen. Veel geregel! 
Veel succes met je zoektocht naar opvang!

Ik heb inmiddels de datum van de 20 weken echo gepland, die is op 13 november. Ergens klinkt het nog ver weg maar het is ook over 5 weken al.
Verder heb ik kraamhulp al aangemeld dat moet voor de 4e maand geloof ik.
Ik dacht even dat ik weer wat meer energie kreeg en toen was het gistermiddag en vandaag ineens toch weer aardig op. Blijft allemaal wisselend per dag dus. Buikje wisselt ook soms is ie weer bijna weg lijkt het haha zal wel aan de darmen liggen.

Resultaat van de NIPT is binnen en alles is normaal! :)
Morgen vertel ik het mijn collega's! Heb het gevoel dat ik super laat ben met mijn aankondiging: zaterdag ben ik 14 weken!
Slapen jullie nog lekker? Ik word elke nacht wel 3 keer of vaker wakker... Helpt niet echt bij die vermoeidheid...

Hallo mede toekomstige moedertjes ?
Ik ben nog redelijk jong en het is mijn eerste zwangerschap.. ik ben nu aan het einde van mijn 13de week maar zie nog niks van verschil aan mijn buikje is dit normaal? Begon me een beetje zorgen te maken over het feit dat ik niks zie veranderen..
Iemand meer weet hierover?
Alvast bedankt

Op de groei van je buik kan veel verschil zitten. Sommigen kunnen het met 12 weken al niet meer verbergen, terwijl anderen pas tegen de 20e week een buikje krijgen. Ik zou me er geen zorgen over maken!

Terug
Bovenaan