Uitgerekend april 2020

Ik herken helemaal wat je zegt @Anky. Ik wil heel graag alleen geniet van dit wonder waar ik zo lang op heb gewacht, maar tussen de vermoeidheid en de zorgen dat is misschien niet goed zou gaan is het lastig geweest. 
Maar ik ben nu 13 weken, afgelopen week een mooie 12 weken echo gehad en zojuist een goed nipt resultaat terug. Zo Fijn! Dus hopelijk kan ik nu gaan genieten! 
De 20 weken echo is nog niet gepland want ik ga een aantal maanden naar het buitenland. Dus ik ga de 20 weken echo daar doen. ?
@gebruiker373049 Gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat je hier mee komt kletsen 
@Moonsky Fijn om jou ervaring te horen! Ik kijk ook echt naar uit om een buikje te hebben en de baby te voelen. 
@Shedmf Dat lijkt mij vervelend. Maar een goed idee om met je verloskundige te praten. Zij hebben natuurlijk veel ervaring en kunnen misschien advies geven. 

Hey!
Hier ook een uitgerekend in april-mama-in-spe! Al moeder van een dochter van 10 maanden die bij de geboorte als verrassing een extra chromosoom 21 bezat. Oftewel: down syndroom. Was even schrikken maar super welkom! ?? Het is een mega lief, leuk, relaxed kind, waar het ontzettend goed mee gaat.
Voor haar 2x een miskraam gehad dus we dachten toen ze 6 maanden was, we zien wel! En toen vrij meteen raak. Vandaag 14 wkn en 4 dagen, 9 april uitgerekend. Vandaag extra echo in het AMC en nipt laten prikken, wat ontzettend dubbel voelt en we hebben ook geen idee; wat als het weer? Maargoed, dat is ons pakkie an :p
Ik heb geen Facebook dus lees hier mee! 

@shedmf inderdaad wat de anderen zeggen overleg met je verloskundige. En met je leidinggevende. Mijn vorige zwangerschap ben ik rond 15 weken (nu dus) gewijzigd naar halve dagen werken omdat ik het gewoon niet volhield. Dat was erg moeilijk om te bespreken omdat ik het gevoel had dat ik faalde ofzo maar wel heel fijn geweest. Kies voor jezelf en de baby!

Bedankt voor het advies, heb geluk met een leidinggevende die net bevallen is dus weet hoe zwaar het kan zijn. Voor nuheb ik in overleg 4uurtjes mindergepland per week zodat ik niet langer dan 2,5u achter elkaarwerk en dan een ruime pauze heb om thuis wat bij te komen. 

Bedankt voor het advies, heb geluk met een leidinggevende die net bevallen is dus weet hoe zwaar het kan zijn. Voor nuheb ik in overleg 4uurtjes mindergepland per week zodat ik niet langer dan 2,5u achter elkaarwerk en dan een ruime pauze heb om thuis wat bij te komen. 

Zijn jullie vanplan om een geslachtsbepalende echo of gewoon pretecho misschien 3/4d te doen? Of vinden jullie die 12 en 20 weken echo voldoende?
Ik heb echt zo zin om de kleine nog wat meer te zien nu deden ze bij mijn verloskundige ook de vroege echo met 9 weken en na de20 weken ook nog een extra groei echo maar vind 4 keer kijken in 9 maanden zo weinig ? daarbij wil ik ook gewoon heel graag het geslacht weten.
En zitten jullie ook al helemaal te bedenken wat je strak wil met bevalling? Thuis/ziekenhuis bed/bad/kruk en komen bij jullie ook alle doom senario voorbij of is dat enkel typisch ik ?

Wij hebben al met 9, 12, 13 en gister met 14 echo gehad. Maar willen wss ook nog 16 wkn voor geslacht.
Kwa bevalling; ging er bij m'n dochter heel open i. En zag het allemaal wel. Had geen bevalplan oid gemaakt. Is mij goed bevallen, (haha letterlijk en figuurlijk ?), kon het allemaal ook niet anders gaan dan ik had bedacht. 

Kost dat niet veel dan? Of doet jou praktijk dat gewoon standaard zoveel.. Want inprensipe word enkel de 12 en 20 weken doir de verzekering vergoed of je moet ivm medisch lopen

Terug
Bovenaan