Ik doe niets anders dan klagen.
Het valt me zwaar, vanaf dag 1 al misselijk en dat wil maar niet minder worden de vermoeidheid word hierdoor ook alleen maar meer want als je door demisselijkheid weinig eetkrijg je weinig voedingsstoffen binnen is gelijk aan weinog energie en dat beetje wat je dan binnen krijgt word gelijk opgebruikt door dat monster resultaat 24/7 moe.
Daarnaast is sinds vorige week ook mn rug/bekken gaan opspelen al dus kan ik noet lang achter elkaar dezelfde houding aan nemen aka lopen/zitten/liggen.
Met mn werk in de schoonmaak dus ook al minder uren gaan werken max 2,5u achter elkaar en dan thuis plat voor 1 a 2 uurtjes.
Boven op dat alles beginnen ook mn galstenen die ik al jaren zonder problemen heb door alle veranderingen heel vervelend te doen. Echt hevige aanvallen en natuurlijk mogen we niks anders dan een paracetemol tegen de pijn in nemen en dat helpt amper tijdens zonn hevige aanval.
Al met al ben ik er op het moment al even goed klaar mee.
Ik hoop echt dat alles een beetje zakt al was t enkel maar die misselijkheid die weg zou blijven. De rest bijt ik mezelf wel doorheen pijn kan ik nergeren maar die verdomde misselijkheid ?