Uitgerekend april 2020

Ik heb nog geen datum maar hopelijk heb ik de 20 weken echo over twee á drie weken. Heel spannend. Ik ga daarvoor ook nog beslissen of ik wil weten of het een jongen of meisje is. Mijn vriend wil het waarschijnlijk wel weten.
Ik voel helaas nog niets. Maar bij de 12 weken echo lieten ze weten dat de placenta aan de voorkant zit, dus waarschijnlijk duurt het iets langer voor dat ik iets voel. Ik kijk er echt naar uit! 
Ik herken ook wat je deelde Tulpelientje. Het voelt voor mij nog best onwerkelijk en ik voel mij soms schuldig dat ik niet al meer 'binding' voel met de kleine... Maar ik hoop dat het met de tijd, grotere buik en het voelen van de kleine komt...

Hee Ele! Ja het zal wel normaal zijn denk ik nu maar haha.
Ik moet zeggen, nu ik steeds duidelijker de baby voel begint er toch wat te groeien. Maar het blijft gewoon zo onwerkelijk en soms denk ik teveel na en vind ik het maar eng dat er iets in mijn buik beweegt haha.

Ik voel de baby heel soms en heel zachtjes. Mijn placenta zit ook aan de voorkant dus dan is het wat lastiger te voelen. Ik hoop dat het gauw meer wordt want ik vond dat altijd zo leuk!

Ik heb over 4 weken de 20 weken echo maar over 2 weken een pretecho. Ik voel de kleine nu 2 weken af en toe. Bij Mn eerste lag ook de placenta voor en voelde ik later. Nu vooral savonds als ik op bed lig. Ondanks dat ik me nog steeds niet goed voel, geniet ik wel heel erg! 

Dag iedereen!
Blij dat ik deze groep gevonden heb :) 
Ik ben uitgerekent op 9 april 2020 en wordt onze eerste. Vind het allemaal erg spannend ? 
Ben dus nu 18w, weet al dat het een jongetje wordt. Heb af en toe wel iets gevoeld, maar ook bij mij ligt de placenta voor en ook nog eens een stukje voor de uitgang! Maar de VK zei dat dat zichzelf vaak oplost naar mate de baarmoeder groeit. We gaan het zien..

Kan niet wachten om hem vaker te voelen. 

Dag iedereen!
Blij dat ik deze groep gevonden heb :) 
Ik ben uitgerekent op 9 april 2020 en wordt onze eerste. Vind het allemaal erg spannend ? 
Ben dus nu 18w, weet al dat het een jongetje wordt. Heb af en toe wel iets gevoeld, maar ook bij mij ligt de placenta voor en ook nog eens een stukje voor de uitgang! Maar de VK zei dat dat zichzelf vaak oplost naar mate de baarmoeder groeit. We gaan het zien..

Kan niet wachten om hem vaker te voelen. 

Hee wat leuk fotografin, we lopen wat gelijk. Ik ben 8 april uitgerekend :) hoe voel je je verder? Ik vind het ook allemaal spannend. Soms denk ooooh nog maar 22 weken en dan... vind het soms beetje enge gedachte haha.

Dan lopen we zeker wat gelijk! 
Op het moment ben ik een beetje grieperig, maar over t algemeen heb ik erg weinig klachten. Wel bloedarmoede maar daar slik ik ijzertabletten voor en die beginnen te werken. Heb al wat meer energie ?
Ik vind het ook een heel raar idee dat ik straks moeder ben. En dat we niet meer met z'n tweeen zijn. Sommige dagen voel ik me totally ready en andere dagen denk ik hellup kan ik dit wel?  
Maar gelukkig overheersen bij mij de moedergevoelens. Dus de hellup-dagen kan ik dan wel aan ;-) 
Hoe voel jij je? Ik heb niet alle 61 pagina's gelezen want waarschijnlijk heb je dat al eerder gezegd. 20weken echo komt dan voor jou ook dichtbij! 

Terug
Bovenaan