Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sluit ook aan, ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik vind het reuzespannend. Gisteren deden m'n borsten enorm zeer en vandaag voel ik niets meer. Die eerste echo duurt nog zo lang.
Ik heb vandaag echt vreselijke rugpijn en bijna de hele dag licht menstruatie gevoel in mijn buik. De angst is meteen aanwezig! Voor mijn gevoel is dat gewoon niet goed buikpijn terwijl je zwanger bent!
@gebruiker10146546 ook ik heb wat last van mijn buik, voelt als menstruatiekramp. Maar dit had ik ook aan het begin. Ik denk positief, het groeit weer ofzo. Probeer afleiding te zoeken, boekje lezen ofzo. Niks aan he die onzekerheid
Ik sluit me ook aan! Ik ben uitgerekend 11 april. Ik voel eigenlijk nog niets op rommelige darmen na. Ik moet 5 september voor de eerste echo en ik kan echt niet wachten. Het hcg bij mijn bloedtest op nod+2dagen was nog heel laag dus ben wel wat ongerust.
Wat een onzekerheid he?! Ik had vanmorgen wat lichtbruine afscheiding en had gelijk weer alle hoop verloren. Daarna niets meer gehad maar dan merk je toch dat eerdere miskramen er zo inhakken! Ik duim voor ons allemaal dat het erbij hoort en al onze zorgen voor niets zijn geweest..
Voor de nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!