Uitgerekend april 2020

Hallo allemaal, 
ik heb over 2 weken de 20 weken echo dan weet ik ook of ik een jongen of meisje krijg ben zo benieuwd. Toch ervaar ik deze zwangerschap heel anders dan de vorige ik heb veel meer last van kwaaltjes misselijkheid nog steeds niet over. Buikpijn moe en sommige geuren kan ik ook echt niet tegen. Toch geniet ik wel ben nu 17 weken. 
Het werken lijkt ook wel zwaarder te worden maar ik probeer het wel zo lang mogelijk vol te houden 

20 weken echo gister gehad en alles is goed! Baby liep 6 dagen voor qua groei maar ik was met de termijnecho ook 4/5 dagen teruggezet dus ik verbaas me er niks over. Wel heel fijn dat alles goed is en de baby was super druk aan het bewegen!

[quote quote=10265107]20 weken echo gister gehad en alles is goed! Baby liep 6 dagen voor qua groei maar ik was met de termijnecho ook 4/5 dagen teruggezet dus ik verbaas me er niks over. Wel heel fijn dat alles goed is en de baby was super druk aan het bewegen![/quote]
Wat fijn Anky! En leuk dat de baby zo aan het bewegen was. :) 
Ik heb nu ook een datum voor de 20 weken echo, 25 november. Dus nog maar anderhalf week wachten. Ik ben benieuwd! Ik weet nu ook vrij zeker dat wij dan gaan vragen of het een jonge of meisje is. Spannend!

Helaas voel ik de kleine nog niet. Maar het is mijn eerste, en de placenta ligt voor, dus wat ik begrijp is dat helemaal niet zo gek. 

Vanochtend de 20 weken echo gehad. Alles was goed en baby lag mooi op schema qua groei. Heel fijn, toch weer een mijlpijl! Geslacht is ook nog even weer gecheckt, we hadden al gehoord dat het een jongen wordt en dat klopte, op naar de genderreveal zaterdag. Er zullen de komende tijd vast nog veel 20 weken echo's volgen in deze groep, succes allemaal! Fijn dat bij jou ook alles goed was Anky. 

Fijn RyMiBaby! Ik denk dat er idd veel 20 weken echo’s zullen zijn binnenkort maar het is niet heel actief op dit forum dus ik verwacht niet echt veel updates te lezen eigenlijk.
Raar om alweer ongeveer op de helft te zijn maar ik ben voor mn gevoel ook echt al heel erg lang zwanger! Haha

Mijn 20 weken echo was ook goed!! Druktemaker is het wel haha.
Verder gaat alles zijn gangetje. Ik voel nu duidelijk de baby en ook zien we zo nu en dan de buik bewegen bij een schopje. Wordt nog wat als hij groter is... arme ribben haha.
Woensdag ben ik 20 weken. Bizar... gaat wel snel zo. Heeft iemand al zwangerschapsverlof aangevraagd? Ik heb het vandaag aangevraagd.. denk als ik 4 weken voor uitgerekende datum bekijk dan is het rond 11 maart. Komt wel steeds dichterbij!!

Hi allemaal! Mijn 20 weken echo heb ik volgende week vrijdag. Dan ben ik 19+1.
Kan niet wachten om de baby weer te zien :)
Toch maar weer een poging wagen om bij te blijven met lezen :p 
23 april ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Al ben ik bijna op de helft, maar zo voelt het nog niet! 
Zijn jullie al bezig met het inrichten van de babykamer? 

Het is inderdaad rustig op dit forum... Ik ben ook blij dat ik donderdag de helft bereik. Al voelt dat niet helemaal zo, in het begin krijg je die eerste vier week een beetje cadeau. Aan het einde is dit natuurlijk niet het geval.
Ik studeer eind januari af, ga dan ergens in de zomer op zoek naar een baan. Dus zwangerschapsverlof zit er voor mij niet in maar wel lekker lang vrij.
Ik voel de kleine nog niet. Op de echo kun je duidelijk zien dat de placenta voor ligt. Op de echo zagen we de kleine lekker bewegen maar hij schopt tegen de placenta aan. Dus helaas nog even geduld voor mij.
De meubeltjes voor de babykamer zijn laatst bezorgd maar zijn nog niet in elkaar. We hebben deze tijdje terug met kortingsactie besteld. Zijn nu begonnen met het verfen van de muur.
Super dat het bij jou ook allemaal goed was Tulpelientje! Ele en Magic One succes nog even met wachten :) 

Terug
Bovenaan