Uitgerekend april 2020

Leuk dat er weer wat gepraat wordt hier! Ik start mijn zwangerschapsverlof eind februari. 6 weken vantevoren. Mijn vorige zwangerschap 8 weken te vroeg bevallen dus ik neem het zo vroeg mogelijk in de hoop dat ik dit keer wel verlof heb. 
Onze babykamer is klaar aangezien we het hetzelfde houden als bij onze oudste. Daarentegen moeten we voor hem een nieuwe kamer maken en daar zijn we nog niet echt mee bezig geweest. Alleen een stukje uitruimen van de logeerkamer maar verder nog niet gekomen. Ik wil er wel gauw weer mee aan de slag want ik wil graag dat ie op tijd kan wennen aan zn nieuwe kamer voordat de baby er is.

Wat leuk om allemaal te horen en te lezen. Ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo ben heel benieuwd. Toch ook zenuwachtig om of ze niet iets geks vinden. 
Ik ga 10 Maart met verlof dat is 6 weken voor. 
verder begin ik mij nu echt heel goed te voelen heb alleen uitslag op mijn buik kan zijn dat ik de verkeerde crème smeer ik gebruik Zwitsal...en heb er erge jeuk van. Sinds vandaag een andere gaan gebruiken een natuurlijke zonder parfum er in ben benieuwd of het daar aan zou liggen

Hoi allemaal,
Ik lees al een paar maanden mee hier maar heb nog niet eerder gereageerd. Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad dus vond het nu zeker in het begin allemaal nogal spannend. 
Ik ben 20 april uitgerekend, voor ons het eerste kindje. Ik heb ook volgende week maandag de 20 weken echo. Zeker wel een beetje spannend ook. Een aantal van jullie hebben al een goede echo gehad, lees ik. Fijn!

Ik heb ook al een tijdje niet meer gereageerd maar dat heeft een rede. Heel veel gebeurd afgelopen week met als dieptepunt dat mijn opa is overleden. Jeetje wat is dat heftig tijdens de zwangerschap (anders ook al) en ben dr heel erg verdrietig van. We hadden een goede band. Vanavond een controle afspraak met de VK. Hopelijk is alles goed. Ik heb aanstaande vrijdag een pretecho en over 2 weken de 20 weken echo. Ook al is het Mn 2e, het blijft enorm spannend! 

Gecondoleerd met je opa @Nail89. Wat verdrietig. Ik wens je veel sterkte! 
Fijn dat er meer verhalen weer komen hier. Ik heb zelf ook weinig gedeeld. Aanstaande maandag hebben wij ook de 20 weken echo. Ik ben dan 19 weken en 2 dagen. Super spannend. Verder gaat het goed. Ik heb wel steeds vaker pijn in mijn bekken. Iemand anders die daar ook last van heeft? 
Ik werk voor mijzelf dus ik zal niet een vaste datum van zwangerschapsverlof hebben. Ik moet nog even aankijken hoe we dat doen.

En leuk dat je mee deelt @Rosalynn! Ik ben 18 april uitgerekend dus we lopen redelijk gelijk. ? Succes maandag met de echo! 

Och he.. wat verdrietig.. gecondoleerd. 
Ik moet sinds kort het werk van iemand anders overnemen en dit valt me behoorlijk tegen... Ik slaap elke nacht al slecht en ben helemaal kapot als ik thuis kom.. het werk is redelijk nieuw voor me, eerste keer dat ik het alleen doe. Dus ja het is ook wennen.. maar dat ik me zo zou voelen had ik niet verwacht. Ik kijk het deze week nog even aan en anders wat minder.. kan zo niet eens naar zwangerschapsgym, totaal geen energie voor meer haha. Wat vinden jullie?

Hoi!
ik lees de afgelopen tijd af en aan ook mee maar nog niet eerder gereageerd?
ik ben op 16 april uitgerekend en op 5 dec hebben wij de 20 weken echo, spannend! 

wij hebben een gender reveal gehad 2 weken geleden en wij verwachten een jongetje☺️ Het geslacht maakte voor ons niet uit, gezondheid is belangrijker!

de reden waarom ik nog niet eerder reageerde is omdat ik mij niet echt happy voelde ?
de zwangerschap was bewust, het kindje is meer dan welkom dus ik wijt het maar aan de hormonen maar ik voelde me down, depressief bijna, en dus bij voorbaat al een slechte moeder waardoor ik mij natuurlijk nog slechter voelde. Ik zat gewoon niet op de denkbeeldige roze wolk waar ik dus blijkbaar wel op hoorde te zitten. Kon en wilde er niet met teveel mensen over praten, toch schaamte. Ik heb in die zin een goede zwangerschap, het feit dat ik uberhaupt zwanger ben, dat is ook niet voor iedereen een gegeven en dat besef ik mij heel goed.
Gelukkig begon ik mij steeds beter te voelen! Misschien omdat ik nu verder in mijn zwangerschap ben, we de gender reveal hebben gehad, ik er steeds meer zwanger uit ga zien? Of misschien omdat ik accepteerde dat ik gewoon niet altijd happy hoefde te zijn en dat dat ook prima is? Ik weet het niet precies maar gelukkig is het zo ;) 
Sorry voor de lap tekst haha.
groetjes! 

Terug
Bovenaan