Uitgerekend april 2020

Leuk om weer wat meer te kunnen lezen hier! Gecondoleerd nail89! 
En smurfjee ik ben ook best down geweest tijdens de eerste maanden door de hormonen. Nu voel ik me weer een stuk beter. Het hoort er voor sommigen helaas bij. Het is op sommige momenten echt moeilijk om te genieten vd zwangerschap vind ik. Ik ben almaar bezig met gaat het wel goed enzo. Nog heel weinig het besef dat er echt een baby aankomt. 
Doen jullie een bevalcursus of zwangerschapsyoga oid? 

Klinkt als een heel goed idee om het nog een weekje aan te kijken @Tulpelientje. Als het dan nog te veel is, kijken of je het kunt minderen. Het is niet fijn als je helemaal kapot bent na elke werkdag. 
Ik vond het de eerste maanden ook moeilijk om te genieten van de zwangerschap @Smurfjee. En ik had ook een schuldgevoel. Alsof ik alleen super blij zou moeten zijn, zeker omdat wij dit zolang hebben gewenst. Nu geniet ik gelukkig veel meer en ik heb van andere gehoord dat ze het ook hebben ervaren. Dat helpt. 
@Anky, ik doe sinds een paar weken zwangerschapsyoga en zwangerschapspilates. Heel fijn allebei! 

Onze 20 weken echo is goed gegaan. Alles zag er gelukkig goed uit, alleen moeten we volgende week terug omdat de baby niet helemaal wou meewerken. :) Ze moeten nog een paar dingen checken die ze nu niet in beeld kregen. 
Hopelijk is het bij jullie ook goed gegaan @Rosalynn & @LiekeJill! 

Fijn dat de 20 weken echo goed ging en hopelijk kan volgende week de rest nog bekeken worden!
Bij ons zag alles er gelukkig ook goed uit. Het kindje lag met een arm voor het hartje en het geslacht (wat voor ons nog een verrassing is) was lastig zichtbaar omdat het met de beentjes niet heel handig lag, maar ze heeft toch alles kunnen zien. 

Lieve allemaal, 

Spuit 11 hier. Ik heb stiekem wel een beetje meegelezen, maar zelf nog niets gepost. Bij deze:

We zijn in verwachting van ons eerste kindje. Super spannend allemaal! 29 april uitgerekend. 5 december hebben we 20 weken echo (dan ben ik dus 19 weken). 

We zijn nog een beetje aan t twijfelen of we het geslacht willen weten. Eerst wilde ik heel graag, mijn vriend niet. Nu is het omgedraaid. De verrassing lijkt me ook echt heerlijk. 

Ik ben niet echt ziek geweest. Wel heel moe. Ik heb helaas een (lichte) prenatale depressie. Maar daar krijg ik nu hulp bij, via het ziekenhuis. Daar kon ik snel terecht, zo fijn.

Zo spannend om nu eindelijk mijn buikje steeds een beetje te zien groeien. 

Succes allemaal

@gebruiker7524 Wat misschien ook een optie is om het op te laten schrijven en in een enveloppe. Kan je altijd later nog beslissen wat jullie willen doen..?
Fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan Ele.. al wel een klein eigenwijsje in je buik zo te lezen haha! 

Morgen om 8:30 heb ik de 20 weken echo. Ben  benieuwd! Wij willen het niet weten (zeiden altijd van wel maar toen ik zwanger was toch van mening gewisseld) maar laten het wel in een enveloppe doen.
Best gek dat we alweer op de helft zitten! Zo voelt het voor mij helemaal niet zo. Herkent iemand dit?

Terug
Bovenaan