Uitgerekend april 2020

@Jannna wat leuk! Ik heb op 5dec ook de 20 weken echo.
precies vandaag ben ik 20 weken zwanger, dus volgende week tijdens de echo ben ik 21 weken. Ik ben op 16 april uitgerekend :) 
helaas herken ik de depressieve gevoelens :( gelukkig wordt dat steeds minder! Heel veel sterkte!

@MagicOne spannend en succes morgen!! Zowiezo leuk om de kleine spruit weer eens te zien :)
ik herken het gevoel van, huh zitten we nu al op de helft? Haha!

Goedemorgen, ik heb een hele goede 20 weken echo gehad niks geks gezien dus een hele opluchting. Ik voel mij verder heel goed heb alleen sinds vrijdag een buikgriep gekregen maar het heerst dus was te verwachten. 

en we zijn heel blij want naast onze dochter van 1,5 krijgen wij  nu dus een zoon erbij. 

Wat fijn dat er allemaal goede echo's waren!
Ik heb een hele gekke vraag... 
Ik zag vanmorgen dat mijn venusheuvel/schaamstreek wat opgezet is. Is dit normaal?? Voelt alsof er vocht zit ofzo zeg maar. Of vet haha. Maar ben dit niet gewend haha.

Hier is junior ook door de 20 weken echo keuring heen gekomen :) . Vandaag controle gehad bij de vk en was ook allemaal goed. 

Baby is echt een druktemakertje hihi. Voelen jullie de baby al goed?

Wij hebben de vervolgecho gehad en alles was goed! :) Zo fijn! 

En ik voel nu sinds een paar dagen de kleine. Het is nog steeds best subtiel en niet elke dag, maar wel heel mooi om kleine schopjes en bewegingen te voelen. :) 

@Anky Ben je al naar zwangerschapsyoga geweest? En hoe was het? 
Ik volg al een paar weken zowel zwangerschapsyoga als pilates. Allebei heel erg fijn. 

@Jannna Welkom en leuk je verhaal te lezen! Succes en veel plezier morgen bij de echo!

@LiekeJill and @MagicOne Wat fijn dat jullie ook goede echos hebben gehad! :) 

@Tulpelientje Volgens mij kan dat vanwege meer bloed naar die regio. Maar vraag het anders aan de vk. :)

Hoi allemaal. Wij weten sinds kort dat we een dochter krijgen en we hebben al een zoontje dus we zijn heel blij maar vind het ook wel heel erg onwerkelijk haha
Ik ben idd naar zwangerschapsyoga geweest, ik vond het wel fijn maar omdat het wel een stukje rijden is voor mij weet ik niet of ik het heel vaak ga doen. 
Ik ben morgen alweer 22 weken. Mn buik groeit ineens ook als een malle. Bij jullie ook?

Bij mij begint mn buik ook echt te groeien! Ben van mezelf best wel dun, als ik mensen vertelde dat ik al zoveel week zwanger was keken ze me aan haha... Nu beginnen mensen die het nog niet weten te vragen of ik zwanger ben. Heb pas sinds een week of 3 dat ik m'n normale broeken niet meer pas. Maar de kleine groeit goed dus daar gaat het om :) 
Begin de kleine ook te voelen. Heeft even geduurd want m'n placenta ligt aan de voorkant. Heel leuk zo af en toe een teken dat hij wakker is. 

Mijn buik groeit ook heel goed door. De baby ligt bij mij volgens mij helemaal naar voren. 
Ik vind het heel leuk dat ik zo'n duidelijke zwangere buik heb nu, maar ik ben heel benieuwd of ik straks heel groot wordt... ik ben nu 21 weken en de buik is al behoorlijk... We zullen het zien. ?

Terug
Bovenaan