Uitgerekend april 2020

Hoi allemaal! Wat leuk al die goede echo's! Bij mij was ook alles prima en binnen tien dagen mogen we alweer eens gaan. Dan heb ik ook de suikertest.
Ik ben heel erg op zoek naar een winterjas, want mijn buik begint goed te groeien nu. Ofwel vind ik de jassen niet mooi, ofwel zijn ze overal uitverkocht, ofwel zijn ze heel duur (150 euro!). Heeft iemand van jullie misschien dé tip?

@nail Fijn dat de echo goed is gegaan! 

@moonsky ik hoor veel mensen die een goedkope jas scoren via bon prix.. misschien daar eens kijken? De sale begint nu ook een deze dagen dus wellicht kan je daar ook iets vinden bij prenatal/zalando/wehkamp etc.

Hoi!
ook hier een goede 20 weken echo gehad! Deze hadden wij op 5 dec, ik was toen precies 21 weken :)
ik merk dat mijn buik vaak erg strak gespannen is.. voornamelijk aan de zijkanten. Als een bal die te strak opgeblazen is. Zullen ongetwijfeld mijn spieren en banden zijn. Ik heb een slank postuur en kan tot nu toe mijn eigen broeken nog aan. Maar onbewust wel een beetje angst voor als ie  nog meer gaat groeien :( 
ik draag best hoog (hierdoor wel af en toe al kortademig haha) 
zijn deze klachten herkenbaar voor jullie?
lieve groetjes! 

Goedemorgen,
hoe gaat het met iedereen klaar voor de feestdagen ? Iedereen een hele fijne kerst gewenst. 

ik voel mij een beetje wisselend ik voel eigenlijk heel goed ben echt super vrolijk soms wel last van de hormonen dat ik emotioneel ben of boos om niks. Wel heel veel last van maagzuur iemand ook nog last van? En ben erg kortademig vooral tijdens slapen. Ook last van harde buiken en sinds paar dagen waggel ik dat is dan weer wel grappig voel mij dan net een pinguïn. en wanneer gaat iedereen met verlof? Ik 11 maart dat is 6 weken voor de uitgerekende datum kan niet wachten. 

Hopelijk hebben iedereen hele fijne kerstdagen gehad! 
Fijn dat je je goed voelt @LiekeJill! 
Ik ook wel! Af en toe ook wisselend humeur, en last van bekkenpijn. Maar voor de rest voel ik mij best energiek en sterk. Mijn buik is al best groot aan het worden, en dat vind ik heel leuk. Ik ben nu al een aantal weken duidelijk zwanger. Geen vergissingen meer van "heeft ze te veel gegeten of zak ze zwanger zijn...?" ?
Ik heb af en toe ook last van maagzuur, maar vrij weinig. Heb je iets gevonden wat helpt bij jou? 

@Ele gelukkig niet de enige en wat leuk dat je al lekker een zichtbare buik hebt. Ik hier ook maar al een tijdje haha. Ik kreeg best vaak de vraag of ik geen tweeling krijg dat vindt ik dan weer wel vervelend. 

nee helaas nog niks gevonden wat tegen de maagzuur helpt. Ik heb ook echt op sommige momenten enorme eetbuien haha zo gek. Nog 10 weken werken en dan verlof ik kijk er wel naar uit. 

Angst dat je buik nog meer groeit? Het is juist de bedoeling dat je groeit en daar mag je trots op zijn. Ik voel me helaas nog steeds beroerd (misselijk, moe, bekkenklachten) maar het is het meer dan waard! Ik geniet enorm op de momenten als Mn kleintje aan het bewegen is en dat is zo’n 10x op een dag. Ik neem bewust een paar keer per dag de tijd om te ontspannen. Zo voel ik Mn kindje beter en bewust en krijgen mijn bekken rust. Ik moet nog 11 weken werken en ik ben een beetje huiverig of ik het red 4 weken van te voren. Ik werk met kleine kinderen en dat is lichamelijk best zwaar. We gaan het zien! 

Terug
Bovenaan