Jij loopt nog wel even door hoor @Milu ;-)
Is de baby al wel goed ingedaald?
Hier vannacht even kunnen slapen, wel super fijn. De stuwing is wel echt begonnen nu, was even vergeten hoe ongemakkelijk je dan moet liggen want op je zij is ook geen optie. Gelukkig drinkt Farah goed en is ze zelfs al aan het aankomen, dus dat is echt heel fijn. Het is zo'n tevreden en lief kind, ligt een beetje te slapen heel de dag, drinkt wat en vind alles wel prima. Voor zolang dat duurt dan hè, reken mezelf nog niet rijk haha. Ik krijg morgen een andere kraamhulp, die ik nu had was zwanger en had een meniscus operatie gehad. Hierdoor kon ze eigenlijk vrij weinig doen, prima meid verder maar mijn man moet ook gewoon nog werken en kan het huishouden er niet ook nog bij doen in combinatie met baby en oudste. Zij is vandaag een hele dag op de opvang dus ben alleen met baby. Ook rustig maar ik mis m'n oudste wel. Ze doet het super goed en helpt met de baby, maar baal ervan dat ik haar niet alle aandacht kan geven. Moet ze ook aan wennen maar ik zelf ook. Denk dat het ook wel even duurt voor we daar weer een draai in hebben gevonden. Hoe gaat dat bij jou inmiddels @Lewis?