Uitgerekend april 2022 met tabel

Bij mijn eerste bevalling verloor ik dus eerst de slijmprop, kort daarna braken spontaan mijn vliezen. Toen kwam de vk dus en die had 2cm gemeten. Ze had de deur nog niet dicht gedaan met de boodschap ik kom morgenvroeg terug, en toen kwam ik dus ook in een weeën storm terecht en zat ik vrijwel meteen op 10 cm. Ik kon de persdrang ook echt niet meer tegen houden en was blij dat ze net op tijd weer terug waren want het hoofdje kwam er dus al uit. Nu hoor ik dat een 2e keer echt bijna altijd sneller gaat, vandaar een beetje mijn angst. Nou mocht ze dit weekend nog niet komen dan overleg ik dat na de Pasen nog wel een keer. Even vuilniszakken in de auto leggen dan maar haha

Babynieuws! Vanmorgen is onze dochter Farah geboren met 2985 gr en 48 cm. De bevalling ging razendsnel, net op tijd het ziekenhuis kunnen bereiken en toen was ze er met 4 min persen. Ik ben er gelukkig schadevrij uitgekomen. Farah heeft een fistel op haar keel, daar moest de kinderarts even naar kijken. Waarschijnlijk trekt dat vanzelf weg en anders moet het dichtgemaakt worden bij de KNO in het Radboud. Worden we nog over terug gebeld. Wij zijn inmiddels weer thuis, kraamhulp komt zo. Geniet van het mooie weer!

Een paaskindje ? fantastisch! Gefeliciteerd MvdF, fijn dat het geen persen op straat werd. ?‍? Hoe vond je het om zo'n snelle bevalling te beleven? Gelukkig geen schade, dat is fijn. Mooi hoor, Farah ?
Is zo'n fistel nog gevaarlijk? Hopelijk trekt het vanzelf weg dan. Hoe lang geven ze daar de tijd voor?
Hopelijk settelen jullie goed thuis met baby en de oudste en de kraamhulp enzo. Hoe vindt de oudste het?? Goed herstel gewenst, en geniet tussen alle drukte en slapeloosheid door ook van al dat moois. ♥️

Gefeliciteerd Mvdf!! Daar is ze eindelijk! Was zo te horen toch nog even racen naar het ziekenhuis ? Wel fijn dat je optijd was en ook weer snel naar huis mocht!

Misschien maar goed dat je in het ziekenhuis was zodat de kinderarts meteen mee kon kijken anders had je er misschien alsnog heen gemoeten? Hopelijk herstelt het allemaal vanzelf

Geniet van jullie meisje!?

Dankjewel. Vond het bevallen in het ziekenhuis reuze meevallen, maar de rit ernaartoe zou ik niet graag overdoen haha maar het werk zit er weer op! Wel 2 nachten niet geslapen en kan nu ook moeilijk mijn rust vinden maar dat komt wel weer. De oudste is erg blij met haar zusje en vind het allemaal interessant, wil haar het liefst de hele dag vasthouden en kusjes geven. Ze is nu bij schoonmoeder, maar wat is het stil in huis met alleen een baby. Ik heb minimale kraamzorg, dus die is inmiddels ook weer weg.
Morgen kunnen we een telefoontje verwachten van de kinderarts mbt de fistel. Schijnt vaker voor te komen maar dan vaak op het ruggetje en bij Farah zit het in haar nekje. Het zou eventueel vanzelf ook nog kunnen dichtgroeien, daar hoop ik op. Hoe gaat het met jullie? @Lewis, je draai al wat gevonden? Vond het in bed leggen en troosten van de oudste wel lastig gister icm de baby. Ze is echt gewend door mij in bed te worden gelegd dus uiteindelijk maar met mijn 2 meiden op één kamer geslapen. Ofja zij dan , ik geen oog dicht gedaan. @Milu, nog rustig aan de gang met je to do list? ;-))

Haha dat lijkt me dus ook echt een hel om in de auto zittend die weeën op te vangen? Ben je meteen naar het ziekenhuis gegaan toen het begon? Fijn dat de bevalling, ondanks het ziekenhuis, toch prettig was.

Dat zal wel ineens heel stil zijn ja zonder een dreumes. Ook wel heel even lekker denk ik. Maar toch is je gezin niet compleet op dat moment. Wanneer komt ze weer thuis?

Had je voor de bevalling al een paar slechte nachten?
Ben benieuwd wat de arts morgen zegt. Hopelijk valt het allemaal mee. Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Haha met mijn to do list gaat t goed hoor? De strijk spookt nog door m'n hoofd en de babykleren van de oudste moeten nog gesorteerd worden. Dus dat wordt iets voor morgen denk ik.
Was vanochtend om 4u wakker om te plassen en toen voelde ik allerlei krampjes. Heb niet meer kunnen slapen? Heeft alleen niet doorgezet. Sliep ik eindelijk weer wat beter na die verkoudheid ?

Proficiat MvdF met Farah! ? Fijn dat het allemaal goed en snel is gegaan. Nu nog even hopen dat er met die fistel ook niks aan de hand is. Geniet ervan!!

Terug
Bovenaan