Uitgerekend april 2022 met tabel

Milu, jouw kleintje houdt het wel spannend zeg! Elke keer als ik dit topic zie verschijnen kijk ik of jij al babynieuws hebt. Het is ook allemaal prima zo. Je hebt nog een weekje. Ik duim voor je dat het gewoon uit zichzelf start. 
MvdF, hoe oud is jouw oudste ook alweer? Onze dame wordt 3 mei 2 jaar. Dus haar middagslaapje is nog heilig hier. Die doet ze ook vaak nog 2,5 a 3 uur. De baby moet er maar omheen bewegen. Als we beiden thuis zijn dan is dit ook het moment dat een van ons de baby neemt en de ander meeslaapt met de oudste. Even wat inhalen. Want we halen met de nachtvoedingen en krampjesavonden nog steeds maar 4-6 uur slaap per nacht. 
Oh ik mis mn zwangerschap superveel! Bij de oudste was ik daar heel verdrietig over. En nu meer een nostalgisch gevoel. Of dat ik even moet slikken als ik mn lege babyzakje voel of mn zwangerschapskleding opberg enzo. Ik ben ook constant aan het nadenken over of ik dit allemaal nog een keer zou willen. Mijn man lacht erom. Elke dag is het weer wat anders. Ik wil een derde want... Ik wil geen derde 

Want... Ik wil vooral het komende jaar geen beslissing maken. Maar nog eens zwanger willen zijn staat wel op de pro lijst haha! Maarja zo'n zwanger lijf vond ik ook machtig mooi. Incl de olifantenpootjes en bleke wangen. Die strakke megabuik, mooie borsten en billen, strakkere huid. Een glow had ik niet echt. Maar ik was wel erg trots en zo gelukkig. En nu die slappe tietjes en billen en lege zak van een buik. Wallen tot mn knieen. Kapot van onder. De leegte, niet trots meer op mn lijf. Het is meer dan die baby zo intiem in je buik voelen rondschoppen. 
Toch... Als je alles van dat laatste trimester tot 4 maanden oud kon skippen... En mn leeftijd even vergeten... Dan willen we zeker een derde ? deze ervaring is zo anders... Dit is een hele fijne baby. Nog steeds veel werk en veel gevraagd van je lijf, maar een heel fijne baby. En dankzij de oudste weet ik hoe leuk het allemaal nog gaat worden. Zij is ons wonder en het is zo'n mooie leuke lieve meid... Die band gaan we nu met deze nieuwe meid ook weer opbouwen. 

Wij hebben alle kraamvisite trouwens gezegd dat het alleen tussen 10-12 en 15-17 uur kan. Geen middagslaapje of avondeten of later. 

Gefeliciteerd mvdf!
En Milu, ook nog in spanning. Veel succes!
Hier inmiddels 41+1... Poe, die had ik niet zien aankomen. Maar de baby zit nog wel lekker, ctg was helemaal goed, meer dan genoeg vruchtwater, dus toch nog even de natuur z'n gang proberen te laten gaan.

@mvdf hoe gaat het nu met de oudste? Heb je iets meer rust kunnen creëren? Wel heel fijn dat Farah zoveel slaapt. Lijkt me heerlijk haha. Slaapt ze dan wel in een bedje/wiegje/box of moet ze echt op schoot slapen?

@lewis haha moest wel een klein beetje lachen om je gedachtes over een 3e? en dan vooral de slappe tietjes en hangende billen? Het klopt allemaal.
Lijkt me wel lastig als leeftijd ook nog een rol gaat spelen. Dat je op een gegeven moment echt moet zeggen we doen het of we doen het niet.

Hier mijn update.. mijn vliezen zijn al sinds zaterdagochtend 4u gebroken, maar weeën? Ho maar.. ben nu medisch geworden? Mag nu nog thuis afwachten, als er niks gebeurt wordt ik morgen ingeleid.
Het is echt mega frustrerend om te weten dat je vliezen zijn gebroken maar dat er verder 0,0 gebeurd. Heel af en toe een wee, maar de volgende kan gerust pas na 1-3u weer komen.
Vond het heel erg dat ik niet met mijn eigen verloskundige en kraamzorg kan bevallen en misschien zelfs nog weeën opwekkers nodig heb.
Had verschillende scenario's in m'n hoofd voor een bevalling. Maar niet deze.. en dan ook nog eens continu met kraamverband rondlopen en het water voelen lopen. Voelt echt heel vervelend.

Dus we duimen dat het straks toch gewoon uit zichzelf mag beginnen?

Oh huh? Gebroken vliezen en geen weeen. Dat verwacht je inderdaad niet zeg! Ik hoop dat het inmiddels wel op gang is gekomen. Maar hoe dan ook is vandaag de dag begrijp ik? Zet 'm op! Ik wens je een mooie en fijne bevalling toe, voor zover je dat van bevallen kunt zeggen. Bijna je kindje in je armen ?

Haha nee die zag ik ook niet aankomen? Dachten ook echt zaterdag jeej het begint! Nu hebben we nog steeds geen kleintje..

Het is al vanaf 2u ofzo aan het rommelen. Maar de weeën zijn lang niet altijd een minuut en zit nog veelste lang tussen. Slapen lukt dus niet echt, maar ook vervelend dat t niet doorzet? Maar het begin is er!

Goedemorgen! O, Milu, succes! Bij mijn eerste kwamen de weeën pas 2,5 dag na het breken van de vliezen (ook echt nul gerommel), maar uiteindelijk wel goedgekomen en alles zelf op gang gekomen. Gaat lukken ??
Hier ook een onrustige nacht, met wederom gebroken vliezen (de kans is niet zo groot dat dat gebeurt, toch is dit m'n 3e kindje en bij allemaal is de bevalling met gebroken vliezen begonnen...?‍♀️) en weeën die heel rustig aan het opstarten zijn... Baby-time!! ?

Terug
Bovenaan