Uitgerekend April 2022

Hoi, ik heb voor het weekend positief getest. De testen lopen mooi op. Ik ben nu 4+1. 
Heb al een dochter van 15 mnd. Dit is de tweede. Beiden uit een medisch traject ivm problemen bij man. Dochter is van IUI6 en deze zwangerschap van IUI3. We hebben over de eerste bijna 4 jaar gedaan, dus het is een geschenk dat dit veel sneller ging. Het helpt als je weet wat er speelt en direct in het ziekenhuis begint.
Ik heb ook 3 vroege miskramen gehad. En nu heb ik al 3 dagen licht bruine afscheiding bij het afvegen een paar keer per dag. Dus ik ben heel bang. 
De eerste echo staat 24 april gepland. Nog 3 weken wachten, als ik zover kom. Ik hoop zo dat het blijft zitten! 
Veel geluk allemaal, gefeliciteerd! En ik hoop voor iedereen op een gezonde doorgaande zwangerschap.

Gefeliciteerd allemaal! Wat spannend he..
Ik ben 33 en zwanger van ons 3e kindje.. 4a5 weken zwanger en ergens tussen 4 en 11 april uitgerekend. Tussen kindje 1 en 2 heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Merk dat ik nu erg terughoudend ben, wil de verloskundige nog niet bellen.. eerst maar eens de 6 weken door komen.

4 weekjes zwanger van ons 1e kindje. 31/8 eerste echo staan. Zo onwerkelijk, maar zulk groots geluk. We hebben een ruim jaar geprobeerd zwanger te worden en helaas ook een vroege miskraam gehad, nu dus veel vragen en onzekerheid maar hopelijk gaat het nu goed. Ik ben 30 jaar.
Gefeliciteerd allemaal!

Hi allemaal,
Ik sluit me ook aan. 4 juli heb ik helaas met 5+3 een miskraam gehad, zat in de groep van feb/maart 2022 nu april 2022. Daarna meteen weer zwanger, maar merk dat ik nu heel angstig ben. Als mijn berkening klopt zou ik nu 4+1 moeten zijn.
18 augustus een eerste echo geplandw el vroeg, vermoedelijk 6+3, maar dat is dus niet zeker. Hoop dat ik dat termijn haal.
We hebben al 1 dochter van bijna 10 maanden. 

Gefeliciteerd allemaal. Meer mensen met ervaring met miskramen lees ik. Hoe gaan jullie met de onzekerheid om? Ik merk dat ik het moeilijk vind om los te laten en pieker er veel over. 
De afscheiding is gestopt trouwens, en de test is inmiddels bijna zo donker als de controlestreep. Ik hoop dat dit goed nieuws is. 24 augustus staat de eerste echo gepland. Nog 3 lange weken geduld. 
Vandaag zijn mijn darmen voor het eerst erg opgeblazen. Had meteen een bolle darmen buik, erg agressief en rommelig. Moest wel lachen, dit herken ik zeker van de eerste! Nu komt vast de obstipatie. Maar ik heb wel veel minder last van mijn borsten. Die deden bij nr 1 echt pijn, nu iets gevoelig. 
Hoe voelen jullie je?

Hoi allemaal,
vandaag erg last van buikkrampen wat aanvoelt als menstruatie krampen en wat steekjes in me zij. 
volgens mij berekening zou ik nu 2,5 week zwanger moeten zijn. 

herkennen jullie dit of is dit iets om me zorgen over te maken ?

Hoi allemaal!

Een beetje onverwachts mag ik me hier ook melden. Zwanger van nr 3. Ik teste zondag positief. Ik heb 2 kleintjes van 2,5 en 9 maanden. De jongste voed ik nog zelf waardoor ik een onregelmatige cyclus heb en dus niet precies weet wanneer ik uitgerekend zou zijn. Ik verwacht ergens tussen eind maart en begin april.
Een echte verrassing dit, maar we zijn er zo blij mee!
En ja, het zal pittig worden straks, 3 in 3 jaar. Maar heb lieve familie om me heen die altijd voor ons klaar staan.
Ben alleen wel een soort bang voor vervelende reacties uit mn omgeving.

Ik ga deze week maar eens bellen naar de verloskundige voor een eerste echo!

[quote quote=10474237]Hoi allemaal, vandaag erg last van buikkrampen wat aanvoelt als menstruatie krampen en wat steekjes in me zij. volgens mij berekening zou ik nu 2,5 week zwanger moeten zijn. herkennen jullie dit of is dit iets om me zorgen over te maken ?[/quote]
Die menstruatieachtige krampjes horen er in het begin wel bij. Bij de vorige heb ik dat tot een week of 10 nog wel gevoeld. Al nam het vanaf 6 weken wel steeds meer af. Deze zwangerschap voel ik het ook. Het is soms nauwelijks aanwezig en dan weer een stuk duidelijker. Maar nu herken ik het dus. Vorige keer dacht ik steeds dat het mis zou gaan, en dan maakte ik me weer druk als ik het even niet voelde. Maar zolang je geen bloed verliest en het wordt niet echt super pijnlijk, dan hoort het erbij.   
Weet je van de zwangerschapstelling? Dat ie gaat vanaf 2 weken voor je eisprong? Volgens mij ben je 4,5 week zwanger?

Terug
Bovenaan