Hier is een plek op de dagen van mijn dochter ook al toegezegd gelukkig. Dat is geregeld.
De echoscopiste bij mijn verloskundige is ook opgeleid om 13 en 20 weken echo's te doen, dus die kan ik gelukkig gewoon op dezelfde plek doen.
KB, wat een mooie echo-ervaring! ik vond het vorige week ook zo leuk om het al te zien boksen. Morgenavond heb ik de termijnecho.
Mylwen, superfijn dat de uitslag van de nipt goed was!
Door onze vakantie kan ik pas met 13 weken laten prikken helaas.
Ik ben sinds deze week weer helemaal aan het werk en het gaat gelukkig goed. Gelukkig maar, want dan kan ik nog even puinruimen en wat belangrijke dingen afronden voor ik zaterdag met vakantie ga. Daarna heeft mn baas me echt weer terug
Ik ga inderdaad na de vakantie wel naar de fysio als het zo blijft. Jij hebt dat dus ook, KB...vervelend. Ik hoopte nog wat langer gewoon mijn goede huisvrouw taken te kunnen doen. Dat lukt opzich wel hoor, het is aanwezig maar nog niet belemmerend. ik hoop alleen dat het geen voorbode is. Zal vast beter gaan als het allemaal het bekken uit groeit.
Ik ga even zweverig doen hoor.... Ik heb dus al een paar keer gedroomd over een jongetje met donker haar. Mijn moeder kwam van de week met dat ze droomde dat onze dochter het had over haar broer M... Ik vind het zo vaag! Die naam wilden we inderdaad gebruiken als het een jongen wordt (vernoeming naar familielid). Mijn man en ik hebben beiden donker haar en bruine ogen. Toen ik zwanger was van onze dochter heb ik 1 keer een droom gehad over een blonde krullenbol, en zij heeft blonde krullen.
Nu ben ik dus heel nieuwsgierig of het weer klopt!! Haha! Nog een maand geduld en dan kunnen ze het zien. Zowel meisje als jongen is welkom hoor, niet echt een heel duidelijke voorkeur.
Het begin van een zwangerschap vind ik maar abstract. Met mijn dochter groeide de liefde en band na dat eerste termijn sterk. Je ziet hoe ze beweegt op de echo's, en leert welk geslacht ze is, dan ga je haar voelen enzo. ik miste dat gevoel wel een beetje in de afgelopen weken. Maar na de echo van vorige week waar ik deze voor het eerst op heb zien boksen, liep ik dan gisteren voor het eerst door huis met mijn hand op mijn buik, en voelde ik gewoon die wens om deze kleine in mn armen te kunnen sluiten. Die eerste hint van een band met deze baby. Mooi moment/gevoel vond ik dat.