@mvdf haha oeps, lul je daar maar uit ja? Wat heb je er van gemaakt? Melkflessen van de boer?
Wij hebben wel ervaring met zzp'ers alleen die zitten wel bij een organisatie aangesloten. Dus het is niet dat we iemand persoonlijk benaderen. Het zit eigenlijk een beetje tussen zzp'er en een echte organisatie in.
Hahahaha lekker dan, jij bent bevallen van een kind en je man die heeft een angst voor het bed gekregen ? dat was wel een mega snelle bevalling zeg?4u van beginnende weeën tot bevalling?? Ik moest nog met de ambulance mee naar 1,5/2u persen? zouden eigenlijk poliklinisch in het zkh bevallen, toen ging het ineens heel snel dus toch thuis. Maar mijn weeën namen af en had geen goeie persweeën. Dus naar het ziekenhuis ? Weet nog niet wat nu onze voorkeur zou hebben, thuis leek me op dat moment ook wel relaxt.
@lewis, jeejte jij hebt er wel een heftige 1e bevalling opzitten. Wel heel erg fijn dat de verloskundige zo met je mee denkt! Een bevalling hoort (ondanks dat t pijn doet) ook iets bijzonders en moois te zijn, maar je op een bepaalde manier ook wel goed op terug moet kunnen kijken. Kan me voorstellen dat je al opkijkt tegen een preventieve knip, maar zou je een keizersnede wel zien zitten? Goed dat de gynaecoloog in elk geval ook mee gaat denken en gelukkig heb je nog even de tijd om na te denken en goed begeleid te worden.
Misschien is het fijn dat die doula er altijd bij is? Ongeacht of je met of zonder je eigen verloskundige gaat bevallen?
Voel me de hele dag al wat onrustig, sinds gisterenavond wat steken rechts onderin mn buik. Die komen en gaan. Omdat ik nog geen echo heb gehad schoot natuurlijk gelijk door m'n hoofd wat als het een bbz is? Ik probeer maar van het beste uit te gaan en dat het gewoon groeipijn/bandenpijn is. Misselijkheid gaat opzich prima. Slik nog wel elke dag emesafene, toen ik stopte ging t niet goed en ik let meer op wat ik eet. Als ik vet of veel eet gaat het ook niet goed. Beetje middenweg zoeken al is dat op vakantie wel lastiger?