Milu, nee, met bijna 10 weken hoef je je daar inderdaad niet zo druk om te maken, gelukkig. Fijn dat de verloskundige je wat gerust heeft kunnen stellen. Ik heb vorige week nog gevlogen en ook dat zou geen probleem moeten zijn. Ik doe op dit moment zelfs nog aan paardrijden (ja, oke, mijn vriend is het hier niet zo mee eens, maar ik wil nog niet stoppen, hahah) en dat is op mijn termijn (13+3) zelfs al wat gevaarlijker bij vallen enz. Wordt veel informatie komende weken, maar daarna wordt het weer wat rustiger, hahah.
We hebben het inderdaad wel al eens over een 2e naam gehad, als we inderdaad beide namen met dezelfde letter zouden hebben. We zijn verder niet van plan om het kind te dopen ofzo, dus mijn vriend vindt 2 namen ergens ook wel raar, zei hij. Ik vind sowieso 1 naam soms al moeilijk, dus laat staan 2, haha. Mijn vriend had het over vernoemen naar de ouders ofzo, maar dat wil ik eigenlijk niet, omdat mijn schoonouders nu al het gevoel hebben dat ze achtergesteld worden (geen idee waarom, want volgens mij geven we hun daar echt geen reden toe, maar ze hebben al vaker van die "hints" gegeven). Bij de jongensnaam kunnen we eventueel de naam kiezen die mijn vriend liever als naam wil hebben (die met die bepaalde associaties), als 2e naam vind ik dat niet erg, maar bij de meisjesnaam is een 2e naam dan weer lastiger, hahaha.
Voor mij scheelt het dat ik in het dialect (we komen uit Limburg) sowieso al eigenlijk altijd hem/hij zeg, ook bij een vrouw. Dus ik zal me niet zo snel verspreken. Mijn vriend praat niet echt dialect en als hij het al spreekt is het een ander dialect, dus hij zal het wat moeilijker hebben, hahaha.
Opzich hoef je van die stoffen broeken toch niet echt zwangerschapsbroeken of wel? Misschien dat ik niet helemaal begrijp wat je met stoffen broeken bedoeld.
Wat betreft het geslacht, ik heb al meerdere van die baker praatjes bekeken en eigenlijk wisselt het heel erg of ik volgens die dingen een jongen of meisje krijg. Volgens de chinese kalender is het een meestal een meisje (maar dit ligt aan welke kalender je pakt, er zijn 2 verschillende xD). Het trucje met de naald en draad zegt ook meisje. Ga ik kijken naar huid is het een jongen. Wat betreft eten kan het beide zijn, hahaha, al heb ik wel meer zin in zoet dan dat ik normaal heb, dus dat zou meisje betekenen. En zo heb je nog meer van die dingen hoe je je voelt enz en dan wisselt het eigenlijk altijd. Dus zou goed kunnen dat hij het nog niet weet
.