Uitgerekend augustus 2017

Ik ben ook al bijna een week bezig voor moeders voor moeders. Soms alleen maar de ochtend en avond urine. Want ga echt niet mee na het werk nemen haha. Kleine moeite en maak je volgens mij veel vrouwen blij mee :)

- Anky. Ik heb al twee weken niet meer gesport. Kan mij er effe niet toe zetten. Hoop dat eerst minder misselijk wordt ;)

<p style="text-align: left;">Wat leuk om alle verhalen te lezen. Ik heb afgelopen maandag positieve testen gehad en ben nu 4 weken en 3 dagen.</p>
<p style="text-align: left;">Erg spannend allemaal, veel onzekerheid of alles goed zal gaan maar dat herkennen jullie misschien wel. Klachten heb ik nog niet echt, behalve af en toe wat kramp.</p>

hmmm heeft iemand last van spam...

slikken jullie ook extra vitamines of letten jullie al extra op voeding? ik slik wel al foliumzuur een aantal weken, maar denk eraan om ook extra multivitamine erbij te gaan slikken. iemand tips?

@sjaar79

ja ik zie die spam ook heel vervelend. Zit zelf ook enorm te twijfelen over vitamine D bij te slikken word op veel sites aangeraden andere zeggen weer overleg eerst met je huisarts. Ik had by me vorige zwangerschap in mei (dat liep uit op een miskraam) 3x de griep gekregen en ineens last  van hooikoorts wat ik nooit heb gehad dus ik denk wel dat ik nu wat extra vitamine ga slikken ik eet nu zowiezo al wel gezond

Ik slik multivitamine speciaal voor zwangere vrouwen bij Etos vandaan.

Vandaag een afspraak gemaakt voor de eerste echo, 23 december, spannend!!

Terug
Bovenaan