Uitgerekend augustus 2017

Ik heb een maand geleden getest (voor mijn menstruatie) en die was positief!! Ik ben 3 augustus uitgerekend en 22 dec pas een afspraak bij de verloskundige. Zit momenteel in mijn 6e week en de kwaaltjes zijn sinds 2 dagen echt heftig geworden lig alleen in bed en de hele dag misselijk. Geen zin in eten en kan geen enkel geurtje uitstaan anders ga ik over mijn nek. Best heftig op dit moment:( nog iemand die het zo ervaart?

Ik ben vooral dood moe op het moment terwijl het enige wat ik gedaan heb is me praktijk examen voor de auto ben trouwens gezakt 1 ingreep. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen wanneer is jullie eerste echo die even ver zijn als mij?

Hoi cinder86

tuurlijk is het voor iedereen even spannend en maakt ook niet uit hoe lang je er over doet was alleen heel verbaasd had het niet verwacht.

die echo kan ik ook. Niet op wachten hoor wij hebben hem 13 januari ,

lees ook dat velen hem al bij 7 a 8 weken hebben .....vaak vanwege medische achtergond .

hoop dat de verloskundige je angst weg kan nemen ivm met je versnapering.

succes meiden

Hoi Priscilla

ik ben nu ook 4 weken 4 dagen wij hebben 13 januari echo

balen dat je je examen niet hebt gehaald, die vermoeidheid komt bij mij zo rond 5 uur s middags daarna is het echt drama overdag kan ik de hele wereld aan

Wat leuk apietje, 1 dag uit elkaar is niets.

@zonnebloem90 wat spannend morgen de eerste echo, heel veel succes. Hoop ook dat je misselijkheid snel weer over is.

Voor jou ook Chaymae, blijf wel goed drinken! (Sorry verpleegkundige, kan het niet laten). Misschien heb je ook wel een gewone griep te pakken. Dat heerst momenteel ook erg. Omdat je nu zwanger bent, kan dat de klachten verergeren.

Vindt het zeker leuk om alle ervaringen te delen, dus hoop het hier wel lekker actief blijft.

Priscilla, wat balen dat je gezakt bent. Wel gefeliciteerd met je zwanger. Vermoeidheid is een van de kwaaltjes, hoop dat je snel weer wat meer energie hebt.

Hoi Wendy

bedankt voor je reactie op wanneer eerste echo, is dat niet een beetje laat 13 januari? Ik hoop self met 8 weken miss 7 een echo te krijgen ik dacht zelf dat dit normaal was eigenlijk ook als je geen medische achtergrond heb. Ik heb in mei met 9 weken een miskraam gehad dus ik heb het liefst morgen nog een echo om alleen maar te horen dat alles goed is haha

<p style="text-align: left;">Ik ben nu 5 weken zwanger en heb pas 19 januari echo, rond de 10 weken. Nog even wachten dus!</p>
<p style="text-align: left;">Ik begin ook rond 17/18 uur in te storten, dus nu snel naar bed!</p>

Hoi wendy, idd ik heb gister een formulier toegestuurd naar de veloskundige en werd vandaag gebeld voor een afspraak, afijn doorgegeven woon ik te verweg voor hun :s dus heb nu een andere verloskundige gebeld en heb nu 30 dec de eerste afspraak( 7 weken en 6 dagen) (geen idee of ze dan een echo nemen) en dan 25 januari hebben we de echte echo. Heb momenteel nu erg veel last van me schouderblad maar de verloskundige zei als je buikpijn hebt dan moet je bellen dan zou je best een bbz kunnen hebben. Zoals jullie begrijpen zou ik graag een tijdmachine willen hebben.

Terug
Bovenaan