Uitgerekend augustus 2017

Vandaag 7 weken zwanger en sinds een paar dagen misselijk. Met moeite de dag op mijn werk doorgekomen. Verder heb ik steken / rommelende onderbuik gehad, maar dat gaat nu goed. En gevoelige borsten. Er gebeurt toch heel wat met je lichaam.

Maar het is voor het goede doel. Volgende week vrijdag de echo. Hopelijk zien we dit keer wel een hartje kloppen en hebben we een mooie kerstboodschap!

@ apietje ja dit heb ik in april gehad was toen 5 weken toen het begon, en ik kreeg een week later ook krampen erbij dit bleef doorgaan tot ik 9 weken was en toen kreeg ik een miskraam.

toevallig kom ik net terug van me huisarts en heb ik dit besproken bloed hoef echter niks te betekenen 1 op de 5 vrouwen krijgt dit.ook kan het gewoon innesteling bloed zijn, het advies van mijn huisarts was toen en nu weet mocht je bloed krijgen blijf vooral kalm want stress is het meest schadelijk. En het hoef dus niet altijd iets te betekenen en kan ook weer overgaan!

Hoi meiden,

Hopelijk vinden jullie niet erg dat ik mee schrijf maar de JULI groep oud een beetje rustig of allemaal naar Facebook. En ik vind dit forum toch nog wel even makkeljkker en geheimer.

21 juli uitgerekend, dus nu 7 + 4 dagen, eerste zwangerschap en donderdagmiddag eerste echo!!

Pas na 7 weken klachten gekregen. Slaap met een sportbeha aan omdat mijn tepels zo zeer doen. En om de paar uur verplicht eten ook al heb ik echt nergens zin in anders wordt ik echt misselijk!

Hoi.  Ik meld mij hier ook :)  gisteren 4 positieve testen gehad, ik kon het niet echt geloven (1e maand gelijk raak) dus 3 verschillende merken gebruikt. Clearbleu gaf aan 2-3 weken zwanger. Dus nu de 5e week. Het is mijn eerste kindje en voor mijn vriend de 3e. Ik ben nu 4 jaar stiefmoeder van 2 lieve schatten van 5 en 8. Volgens mijn berekening ben ik rond 13 augustus uitgerekend. Ik ga morgen de verloskundige bellen. Ben benieuwd!

Gefeliciteerd allen!

Wij hopen 20 december een goede echo te krijgen en het dan met de kerst aan de familie te vertellen...

Moeders voor moeders is hier maandag geweest en vanaf dinsdag volgende week kan ik beginnen met urine opvangen... kan in totaal 10 weken en ik vind het een kleine moeite.

Succes allen met wachten op de eerste echo; -)

Oh Zonnebloem wat vervelend dat je nu toch klachten hebt gekregen..

ik heb vooral dat ik meer moe ben, merkte het met sporten vanavond ook, ik kreeg er geen energie van maar het putte me juist helemaal uit.

Terug
Bovenaan