Uitgerekend augustus 2017

<p style="text-align: left;">Leuk om te lezen dat er zoveel mensen rond dezelfde tijd uitgerekend zijn! Zo kan je je ervaringen tenminste delen ☺️gefeliciteerd hoor ❤️ genieten</p>

Hoi allemaal,

ook ik ben in augustus uitgerekend,ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben zou nu 3 weken en 4 dagen moeten zijn. Super spannend want in mei heb ik nog een miskraam gehad met 9 weken dus hoop dat nu alles goed gaat..

Spannend Priscilla!

Ik had zojuist een klein beetje lichtroze afscheiding zit dus ergens wel n drupje bloed bij.. brrrr maak me dan gelijk zorgen.. hebben jullie dit (wel eens/ooit/nooit) gehad?

Hoi hoi,

ook ik ben uitgerekend in augustus 2017!

25 november positief getest, volgens de app nu 5 weken en 3 dagen en uitgerekend 5 augustus! 20 december eerste echo dus dan hopelijk wat meer duidelijkheid.

na 2,5 waarvan 1 jaar ivf dol gelukkig!

Kwaaltjes? Pijnlijke borsten ennnn ik ben dus al 2 kilo aangekomen! Hoop niet dat dit in hetzelfde tempo zo doorgaat

Apietje,lees dat dit best vaak voor komt als het maar niet teveel is. rond de 8ste week blijk je het ook weleens te hebben je lichaam raakt even in de war en vergeet dat je zwanger bent. als het maar niet teveel is.

Gefeliciteerd nikki, wat fijn eindelijk nu nog spannend maar heel fijn dat iedereen hier in het zelfde schuitje zit, eigenlijk weer een soort wachtweken

Hoi dames,

wat gaat het hier ineens rap met alle berichten! Leuk hoor!

ik ben vanochtend voor intake geweest bij de verloskundige, foldertjes meegekregen en info over de keuze maken voor combinatietest laten doen, bloedgeprikt en eigenlijk doen ze meestal na 10 weken een echo, maar nadat wij aangaven dat we toch met kerst iig de ouders en zussen wilden inlichten en we dan toch wel echt al willen weten of er een kloppend hartje is, gaf ze aan dat we 22 dec mogen komen voor een super korte echo waar we alleen maar even hartje kunnen horen kloppen en that's it. Doet ze er soms even gauw tussendoor voor degenen die echt niet kunnen wachten. Dus dat is wel mooi!  Daarna gaan we denk ik een afspraak maken voor de eerste echte echo rond 10 weken.

<p style="text-align: center;">Hier even een drukke periode. Net even alles terug gelezen. Morgen ben ik 5 weken zwanger en dan nog maar 2 weken wachten tot de echo! Duurt lang!</p>
<p style="text-align: center;">Hier weinig klachten behalve m'n borsten haha. Zodra ml ernaar kijkt doet het al zeer! Bij m'n eerste zwangerschap had ik vanaf 5 weken echte misselijkheid dus hoop dat dat nog even duurt haha</p>
<p style="text-align: center;"></p>

Hoi Allemaal,

Wat leuk om te lezen én gefeliciteerd allen!

Wij zaterdag een test gedaan en ben donderdag 5 weken zwanger van de eerste! Spannend, leuk en onwerkelijk. Wij zijn ergens halverwege mijn cyclus gestopt met voorbehoedsmiddel en meteen zwanger. Totaaaaal niet verwacht, we dachten dat het wel een jaar zou duren....

uitgerekende datum 9 augustus. Eerste echo: 19 januari pas...

klachten: buikkrampen/steken vlak voor en na toitel bezoekjes. Verloskundige zegt dat dit erbij hoort. Er verschuift van alles in mijn buik.

Terug
Bovenaan