Uitgerekend augustus 2017

Ik slikte eerst gravitamon voor kinderwens en zwangerschap multivitamine en nu een andere prenatal vitamins daar zitten ook foliumzuur, vitamine D, vitamine C en ijzer geloof ik in. Kan geen kwaad als het specifiek voor zwangeren bedoeld is lijkt me. Mijn verloskundige gaf aan dat een multivitamine voor zwangeren inderdaad prima was.

Hallo allemaal

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ben nu 31 juli uitgerekend, maar in het forum van juli is iedereen veel verder dus dit is prettiger.

Heb me al aangemeld bij moeder voor moeder en ben hiervoor een week bezig. Kan het iedereen aanbevelen, is even vervelend, maar je helpt wel veel vrouwen hiermee.

Voel me eigenlijk erg goed, beetje gespannen tepels, af en toe wat moe. Maar vooral een opgeblazen gevoel. Mijn broeken zitten ook al niet echt lekker meer.

Heb 22 december de eerste afspraak bij de verloskundige en krijg dan ook een echo (ruim 8 weken).

Slik vitamine voor zwangere vrouwen, zit inderdaad alles in. Erg fijn.

Hebben jullie trouwens ook zo honger?

Oke dan ga ik die ook maar aanschaffen van de week, kan nooit geen kwaad dan.

Wow Joyce jij bent dan alweer stukje verder, leuk hoor, spannend he allemaal! Ik heb helemaal nergens last van, eerder het idee dat ik afval dan dat ik uberhaupt een buikje krijg, ook geen extra honger of iets, alleen soms iets meer moe 's avonds, maar verder niets.

welkom Joyce! Ik heb normaal gesproken eigenlijk bijna altijd honger maar nu vooral rond lunchtijd en soms ontbijt juist niet. Ik heb dan vooral nergens zin in qua smaak zeg maar. Dan eet ik brood omdat het moet en gaat wat trager dan normaal. Heb ik niet iedere dag maar dan denk ik zit er dan toch een soort van misselijkheid achter ofzo? Ik weet het niet. Avondeten heb ik tot nu toe wel altijd trek in al is mn smaak dus wel duidelijker in waar ik vooral geen zin in heb. Hebben jullie dat ook?

@saar79 ja allemaal erg spannend, maar super leuk.

<span style="text-align: right;">@anky ontbijt, lunch, avondeten, maakt me niets uit, heb altijd wel zin in iets. Qua smaak vooral dingen die opeens niet meer lekker zijn (als boerenkool, eerder dol op, maar nu gewoon vies). </span>

Welkom Joyce . Ik ben ook 21 juli uitgerekend maar die groep is zo stil!! Vind toch wel leuk om met andere erover te praten en zoveel verschillen de augustus-moeders niet zo veel :) Ik doe ook mee voor moeder voor moeders.

ik heb juist niet veel zin in eten. Behalve in mijn middagpauze. Maar moet wel eten anders kots misselijk

Morgenmiddag eerste echo!!!! Zoo spannend.

Terug
Bovenaan