Uitgerekend augustus 2017

Sjaar, ik slikte tot nu toe hema foliumzuur maar vandaag een potje vsm gekocht mama huppeldepup. vond het wel grappig om dit bij de cassiere af te rekenen, voelde me net een vip. alsin jaaaa ik hoor der ook bij jullie groepje !!! van davitamon wordt ik vaak een beetje ziekig (teveel vit ofzo)

Qua symptomen niet bijzonders nog, als ik het niet geweten had wist ik het niet. Naast me schouderblad spier, ben ik wel lekker aan het ruften (vindt vriendlief te gek) en ben idd snel moe maar heb moeite om in slaap te komen. en sinds vandaag begint me voorgevel een beetje beurzig te voelen.

Cheymane, lees idd dat je vanaf week 6 last krijgt van misselijkheid. blijkt ook vaak erfelijk ze zijn als je moeder het had zal jij het vaak ook krijgen

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld, heb 27 december eerste afspraak. Gaan ze echo maken om te kijken of het hartje klopt. Dan tussen 10 en 12 weken krijg ik nog de termijn echo :) spannend! Ik heb wel last van krampjes, verder niks nog. Maar kan nog komen. Zit net in de 5e week nu.

Oh dat krijg ik ook alina, dus dat krijg je wel al een echo pff had geen idee. duimen dat het allemaal goed gaan wat een heerlijk begin van 2017 zou dat zijn !!!

Hello allemaal,

Geloof dat ik ook bij deze groep mag horen.
Gisteravond en van morgen test gehad (gister NOD) en heeeeel licht streepje.
Wel gevoel van ongesteld gaan worden...

Maar misschien hoort dat er bij?

Hoi fruitje86

bij mij was t streepje ook heel licht maar de digitale versie heeft al 2x bevestigd dat het toch echt zo is! Gefeliciteerd dus bij deze :)

daarnaast heb ik super veel last van mijn voorgevel en krampen in m'n darmen snachts zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Ah, dan ga ik zaterdag (denk dan nog maar extra test) zo'n digi halen.
Ik heb ook veel last van mijn darmen, verdenk de hele tijd een ongesteldheid te komen.

Ik denk dat ik dan 16 aug ben uitgerekend, spannend!

Wanneer bel je de vk ook alweer? en wanneer moet je een echo?

Terug
Bovenaan