Uitgerekend augustus 2017

Fruitje86;

ik heb 2 dagen later gebeld voor een afspraak te maken ik ben als t goed is voor 5aug en mag 3 januari komen! Maar zou voor de zekerheid nog eens de digitale test doen, daar staat ook op hoe ver je bent :)

<p style="text-align: left;">Cinder86: klopt inderdaad, vanaf 6 weken word het zwaar. Zo was het ook met mijn naasten die zwanger zijn geweest. Even volhouden en niet klagen uiteindelijk krijgen we er wat moois voor terug.</p>
<p style="text-align: left;">joyce h: is denk ik geen griep word namelijk al misselijk van alle geurtjes en de griep herken ik wel. Is normaal dat je vanaf 6 weken het zwaarder krijgt aangezien de hgc hormoon hoger word. Bedankt voor je tip</p>

Ik heb zojuist me eerste paar afspraken ingepland bij de vk 28 december eerste echo 8 weken word niet vergoed maar dat geeft niet we willen toch heel graag gaan om te kijken of we het hartje horen kloppe hoop zo dat we een gezond kindje krijgen vind het wel extra spannend door me miskraam vorige x

Hi allemaal,

zes weken zwanger nu van de eerste. Ik ben op 7 augustus 2017 uitgerekend. De 23ste van deze maand onze eerste echo. Erg spannend allemaal. Ik weet niet echt wat ik moet voelen, heb af en toe wat krampjes en steken in mijn buik. Voor de rest voel ik me goed, gelukkig nog niet misselijk! Hoe is t bij jullie?

Hoi damens!

gister avond een hevige aanval van buikpijn gehad.. dacht dat ik flauw zou vallen.. vanmorgen wat bloedverlies dus gelijk vk gebeld.. gelukkig kon ik 3 kwartier later een spoed echo laten maken.. ons erwtje zit op zn plekje en er was een knippertje (hartje) te zien.. Mn eierstok heeft een groot ei wat de vorige keer niet is gesprongen (aan de andere kant dus wel en die is bevrucht) daardoor is mijn eierstok dus telkens bijna aan het kantelen.. in Mn baarmoeder was een beurse plek te zien (vandaar bloedverlies) dit is volkomen normaal.. ik ben toch stiekem wel opgelucht want we gingen er eigenlijk heen met het idee dat het mis zou zijn..

we zijn dus echt zwanger! Iets korter dan mijn berekening krap 6 weekjes!

nu wordt eierstok goed in de gaten gehouden, mocht ik weet diezelfde pijn krijgen mag ik gelijk bellen.

Apietje - wow wat spannend vandaag geweest. En twee eitjes gewoon. Was een goede ronde geweest hahaha. Gelukkig alles goed!

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hier vandaag de eerste 8 weken echo. Ik dacht dat ik super zenuwachtig zou zijn en emotioneel. Maar viel alles mee!! Ik moest zo nodig plassen dat ik echt zei snel kijken en dan ga ik meteen plassen. Mijn gevoel was dat het eigenlijk wel goed was en dat was zo!! Mijn stipje heeft een hartslag en alles klopt qua groei!! Over twee weken weer om termijn te bepalen want dat kon ze nu niet zo goed bepalen nog.</span>

Gefeliciteerd allemaal! Ik was bij mijn tweede zwangerschap vanaf dag 1 super misselijk en dat is tot 11 weken zo gebleven. Nu ben ik 6 weken zwanger en vooral intens moe. Elke zwangerschap is weer anders... Geniet ervan als je je goed voelt! Ik heb trouwens op 6 januari mijn eerste echo met 10 weken.

Nooit gedacht dat ik iets op een forum zou zetten, maar wil zo graag delen dat ik zwanger ben :)

waarschijnlijk 7 augustus voor de eerste keer mama. Zo bijzonder... Mijn man was ook superblij. Helaas zit hij nu in het buitenland twee weken en hebben maar zeer weinig contact. Erg lastig om het nu niemand te vertellen. Ik wil het liever nog niet aan bekenden vertellen. Onze ouders vertellen we het met kerst. Vrienden pas later.

Vind het wel lastig met decemberfeestjes met collega's en vriendinnen.. Hoe verkoop ik dat ik niks drink en bepaalde dingen niet wil eten. Grote uitdaging!! Hoe gaan jullie dat aanpakken?

Ik merkte al snel dat ik zwanger was aan de "symptonen". Nu veel moe (rond 2100u wil ik echt mijn bed in), zere borsten, misselijk (gelukkig niet overgeven, maar af en toe wel een kotsneiging) en flink minder energie (loop een minuut langzamer per km tijdens het hardlopen haha). Nooit gedacht dat ik hierover zou klagen haha. Ben overigens superblij en dankbaar hoor! Maar ben nooit ziek dus even wennen nu :)

zo.... Toch fijn om even ervaringen te delen. Het is toch wel iets heel bijzonders.... :):):)

Terug
Bovenaan