Nooit gedacht dat ik iets op een forum zou zetten, maar wil zo graag delen dat ik zwanger ben 🙂
waarschijnlijk 7 augustus voor de eerste keer mama. Zo bijzonder... Mijn man was ook superblij. Helaas zit hij nu in het buitenland twee weken en hebben maar zeer weinig contact. Erg lastig om het nu niemand te vertellen. Ik wil het liever nog niet aan bekenden vertellen. Onze ouders vertellen we het met kerst. Vrienden pas later.
Vind het wel lastig met decemberfeestjes met collega's en vriendinnen.. Hoe verkoop ik dat ik niks drink en bepaalde dingen niet wil eten. Grote uitdaging!! Hoe gaan jullie dat aanpakken?
Ik merkte al snel dat ik zwanger was aan de "symptonen". Nu veel moe (rond 2100u wil ik echt mijn bed in), zere borsten, misselijk (gelukkig niet overgeven, maar af en toe wel een kotsneiging) en flink minder energie (loop een minuut langzamer per km tijdens het hardlopen haha). Nooit gedacht dat ik hierover zou klagen haha. Ben overigens superblij en dankbaar hoor! Maar ben nooit ziek dus even wennen nu 🙂
zo.... Toch fijn om even ervaringen te delen. Het is toch wel iets heel bijzonders.... 🙂🙂🙂