Uitgerekend augustus 2017

Chayemae, idd alle "klachten" zijn voor mij geen klachten maar symptomen want met klachten ga je naar de dokter. Vindt het wel retespannend wanneer had jij nou je echo ?

He Hallo Allemaal

Apietje, wat een heftige dag. Gelukkig dat alles oke is, fijn dat je in gaten wordt gehouden.

Zonnebloem wat een geweldig nieuws!

Gefeliciteerd Rio, wat leuk. Zelf gaan wij het met de feestdagen aan de vrienden vertellen (als alles goed is bij de 8 weken echo, 22 dec). Dan hoef ik niets te verbergen. Misschien kun je nog aangegeven dat je aan de pijnstillers zit en daarom niet mag drinken (had zelf altijd last van migraine, dus kon vaak genoeg niet drukken ivm pijnstilling).

Elena gefeliciteerd, een tweeling wow!

Josje ook gefeliciteerd, idd spannend. Meer dan alles rustig op je af laten komen kun je nu toch niet doen. Duim voor je, misschien kun je qua datum van de eerste echo met je vk overleggen? Zij hebben vast genoeg ervaring om de situatie goed in te schatten of je ieder geval goed advies hierin te geven.

Cinder lijkt me toch fijner om het met een aantal mensen te delen. Mijn ouders en schoonouders weten het ook al, niet alleen omdat we het nieuws gewoon wilde delen, maar ook omdat ik ze nodig denk te hebben als het niet goed gaat.

Heb af en toe nog wel twijfels of alles wel zou goed is. Voel me nog steeds goed, heb wel wat bijzondere dingentjes die wat anders zijn dan normaal. Maar omdat ik me verder zo goed voel, denk ik weer dat ik me dit allemaal indenk. Zou het liefst morgen de echo al hebben, kan niet wachten.

Wij zijn zwanger na onze tweede ivf poging en zijn op 11 augustus uitgerekend.

Vandaag zijn we precies 5 weken zwanger!

Heel spannend, veel mensen weten het al bij ons omdat we heel open geweest zijn over ons ivf traject.

Op 23 december hebben we onze eerste echo, zo spannend!

Hee!

Ik heb het de echoscopiste gevraagd wat dan beter was omdat ik dus niet weer voor niets wilde komen, ze zei dat we het dan over de kerst zullen tillen. Dus 28 december om 08:40 heb ik de echo. Fijn ook lekker vroeg op de dag, dan hoef ik er niet de hele dag naar uit te kijken ;) Dan zit ik in week 8. Ik vind die telling ook super verwarrend haha! Ik probeer inderdaad alles gewoon rustig op me af te laten komen, maar helaas ben ik een enorme piekeraar en kan het soms alle kanten uit gaan.

Super fijn zo'n forum, om dingen te bespreken en te lezen met vrouwen die in hetzelfde proces zitten. Bedankt voor de reacties :)

Joyce H

Ik snap helemaal wat je bedoeld! Mijn symptomen zijn zo minimaal, ik heb een klein beetje gevoelige borsten (vooral wanneer ik m'n BH aan heb), ik heb meer last van maagzuur (maar dat heb ik al, zit in de familie), ik heb sneller een vol gevoel en ik ben maar af en toe lichtelijk misselijk. Ik heb geen idee of m'n reuk versterkt is want ik heb al een ontzettend goede neus.

Maar gelukkig kun je denken dat het bij iedereen anders is en de een meer last heeft dan een ander. Als het op deze manier door zou gaan dan mogen we wel in ons handjes klappen ;)

Succes!

Dag dames,

ik ben ook uitgerekend in augustus. De datum moet nog vastgesteld worden maar volgens mijn eigen berekeningen is het nu 2 augustus. Ik ben vandaag 6+2 weken zwanger. Afgelopen week erg misselijk geweest. 22 dec eerste echo, zo spannend! Niemand weet het nog bij ons. Willen het met kerst graag vertellen. Wanneer vertellen jullie het op werk?

Goedemiddag allemaal,

Super leuk om te lezen allemaal! Ik heb gister, na een week overtijd ook een positieve test gehad. Nu als het goed is 4/5 wkn...binnenkort naar de verloskundige voor de eerste check. Ook wij hopen met de kerst onze familie te kunnen vertellen dat het eerste kleinkind onderweg is :)

Liefs

Terug
Bovenaan