Uitgerekend augustus 2017

Wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd. En die symptomen komen snel genoeg hoor haha.

Ik heb de pech dat ik een fixe verkoudheid heb en al twee weken wat aansukkel. Dan helpt zwanger zijn niet echt mee haha.

Wij gaan het zondag vertellen aan mijn ouders!!! Super spannend. Eerste kleinkind wordt het. Ik heb een super grote teddybeer gekocht en een slabbetje met jullie worden opa en oma :) weten jullie het al hoe je het gaat vertellen?

Wat leuk zonnebloem!

echt een leuke manier om te vertellen! Wij hebben het al verteld na de test aan onze ouders maar ik wil als alles goed gaat met 12 weken een taart met daarop de echo aan de rest van de familie geven toevallig zijn mij parnter en ik dan jarig dus vond dit wel een leuk idee 28 december eerste echo wou dat het morgen al was hihi

Leuk zonnebloem, ik zit ook al tennisles op Pinterest voor leuke ideeën maar voorlopig houden we het nog stil.

vandaag opgegeven voor moeders voor moeders, maandag gesprek.

Hoe gaat het met jullie symptomen?  Ik merk dat het bij mij een beetje begint te komen,  de hele week al lichte krampjes, wel fijn want dan merk je wel dat er iets gaande is daaronder ;)   en ik geloof ook dat mijn geur wat beter is. Ik ging vandaag bijna 2 keer over mijn nek om 2 collega's die ik naar zweet vond ruiken haha.  Heb ook steeds een honger gevoel, jullie ook?  27 december heb ik de 8 weken echo :) zo spannend!

<p style="text-align: left;">Hoiii Alina87,</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag en heb eigenlijk niet zoveel symptomen , alleen last van mij borsten en soms krampen in mij buik.  Ook was ik vroeger echt gek op een bakkie koffie , en nu vind ik er echt niks meer aan.. Haha leuk he al die veranderingen in je lichaam. 29dec heb ik mij eerste Echo dan ben ik ongv 9 weken zwanger

Wordt druk vanaf 22 december bij de verloskundige, leuk!

Josje, fijn dat je een datum hebt, piekeren zal nooit weggaan, daarvoor ben je ook nog een vrouw.
(Heb een theorie dat vrouwen gelijk het ergste zien en verzinnen in alle situaties en er dan nog vanuit gaan dat het nog slechter voor hun zelf zal zijn).
Je hebt gelijk qua symptomen, als het zo blijft en alles is goed, zijn we zeker één van de gelukkige :), maar tja, dan komt dat piekeren weer om de hoek kijken, haha.

Vanwege contractveranderingen (tijdelijk invallen bij de nachtdienst) heb ik het al vertelt op mijn werk. Draai nog wel even nachtdiensten, maar teken het contract niet (ivm met de duur van het contract).

Leuk idee Zonnebloem, ik heb rompertjes gemaakt voor mijn ouders en schoonouders, met daarom 'Mijn Opa en Oma love me (love=hartje). Dit met textielstiften gedaan, super handig. Heb dit met sinterklaas al overhandigd, ze waren allemaal super trots!

Fijn om alles zo te delen en al die leuke berichten te lezen.

<p style="text-align: left;">Oooh zo leuk om alles te lezen! Herkenbaar alle gedachten, twijfels en gevoelens.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb echt vrij laat pas de echo, 19 januari rond 10 weken. Veel van jullie hebben hem al wel eerder.</p>
<p style="text-align: left;">wij twijfelen heel erg wel/niet met kerst aan onze ouders vertellen... zijn dan bijna 8 weken zwanger.</p>
<p style="text-align: left;">Dinsdag komt Moeders voor Moeders langs, kan ik daar ook mee starten :)</p>

Hallo dames, ik ben nieuw hier maar ook uitgerekend in augustus. Vorige week vrijdag positief getest yay. Nu 5 wkn en 4 dgn zwanger. Eerste afspraak bij VK op 21 december.. het is onze eerste zwangerschap dus hartstikke nerveus en constant googelen of alles wat ik voel normaal is. Erg last van krampen in mijn buik, ik heb altijd al last gehad van mijn darmen dus ik hoop dat het nu weer zo is en niet de voortekenen van :( verder gevoelige borsten en erg misselijk...

gr Fem

Terug
Bovenaan