Uitgerekend augustus 2017

Hallo allemaal,

Ik had een hele poos terug ook al gereageerd maar het forum werkt niet zo lekker bij mij.. ik kan telkens niet inloggen en als ik een hele lap tekst typ dan is minstens de helft verdwenen.

Ik ben inmiddels rond de 8 weken zwanger, heb 22 december een vroege echo gehad, dacht toen 7weken zwanger te zijn maar werd gezegd dat ik waarschijnlijk toch een paar dagen korter zwanger was, maar dat is niet zeker tot de termijn echo. Het hartje klopte wel mooi en dat wilde ik graag zien want met kerst hebben we het de familie verteld. Ik kon het namelijk moeilijk verborgen houden, omdat ik erg misselijk ben en nu al een flinke buik krijg. Ik wist dat je eerder een buik zou zien bij een 2e zwangerschap, maar dit is echt niet normaal, ben bijna bang dat er 2 in zitten. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Verder heb ik gisteren van die sea band armbandjes gehaald, maar tot nu toe werken ze nog niet echt. Heb maar een primperan gebruikt zodat ik wat in het huishouden kan doen.

Als iemand een goede tip heeft hiervoor, laat het weten?!

Goedemiddag dames, gefeliciteerd  wat leuk allemaal uitgerekend in augustus. Ik ben de 28ste uitgerekend. Van ons 3de wondertje!

nou, er zijn weer een hoop nieuwe zwangeren bij, leuk! Ik bijna niet meer op dit forum, want het werkt niet altijd even lekker, dus voornamelijk op de fb groep te vinden, dat is veel sneller en handiger!
Dinsdagochtend 1ste echo gehad en kleine uk was duidelijk aanwezig en hartje klopte mooi, heel fijn! Had niet het idee dat ik zwanger was, omdat ik geen klachten of iets heb, voel vrij weinig en word ook niet dikker, dus dan is het fijn om bevestigd te krijgen dat er echt iets in je leeft.

Was gister 8 weken en mag over 2 weken weer voor echo, daarna vertellen we het de ouders pas. 25 jan. termijnecho en combinatietest gepland, spannend allemaal.

Het is mij ook nog steeds niet gelukt bij de Facebook groep te komen. Seeeee Geeeee, ik kan je niet vinden. Kan iemand mij toevoegen? Kelly Stewart, op de foto heb ik twee kippen in mijn armen (want er zijn veel Kelly Stewarts in de wereld ;)).

Terug
Bovenaan