Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De beste wensen allemaal, proost op mooi, gezonde wondertjes in augustus! Kan ik toegevoegd worden aan de Facebook groep? Mijn profiel jocelyn happygirl.
liefs, jocelein
ps eergisteren bij verloskundige geweest ivm enorme buikpijn, wederom echo gemaakt en het hartje klopt! Wel steeds last van bruin bloedverlies, is dit ernstig?
Zou het kunnen dat mensen van dit forum overgestapt zijn naar Facebook en hier niet meer komen?
@Jocelein, heb je dit met je verloskundige besproken? Mij lijkt dat als je daar was vanwege de buikpijn en dit ook had verteld, maar zij zei dat het goed was, je je voorlopig zeker geen zorgen hoeft te maken.
Heel erg leuk om mee te lezen met deze toekomstige mama's. Volgende week vrijdag 10 weken echo. Ben benieuwd! Laatste dagen een beetje last van buikpijn zijn er meer die hier last van hebben? Ben nu in mijn 9e week.
Ps: ik zou mij ook graag aansluiten bij de geheime Facebook groep. Bij wie moet ik zijn?
Ik heb gisteren getest en zou nu 6.3 weken zijn. In dat geval ben ik 28 augustus uitgerekend. Wij hebben al een dochter van 3 en in mei 2016 heb ik helaas een miskraam gehad. Ik ben dus best onzeker deze keer.
Ik heb ook vanaf het begin steeds een paar dagen last van bruin verlies. Volgens verloskundige niets om zorgen over te maken zolang het niet helderrood is. Ze legde mij uit dat de baarmoeder zich helemaal reinigt zodat er een goed klimaat is voor de baby. Kan wat oud menstruatie bloed zijn.
Ik ga het vandaag horen en meemaken.. straks de eerste echo!