Uitgerekend augustus 2017

<p style="text-align: center;">Priscilla, lauw water drinken hielp bij mij. Vooral 's ochtends bij het ontbijt. Wie weet helpt het bij jou ook.</p>

@melanie dankjewel ik ga het eens proberen, gaat vandaag wel wat beter helaas heb ik vandaag dan wel weer 4 keer moeten spugen het wisseld elkaar lekker af haha hoe is het met de rest van de dames hier en de zwangerschaps kwaaltjes ?

Hier ook dagen misselijk en dan gaat het weer enkele dagen goed. Overmorgen de 2e echo. Ben dus heel benieuwd of dan alles nog steeds goed is. En dan wordt ook vastgesteld hoelang ik al zwanger ben. Vorige echo met 8 weken wel hardje horen kloppen en toen dachten ze dat ik al iets verder was dan 8 weken. Nog even 2 dagen uitzitten..

Hier ook last van verstoppingen, ik heb op advies van de verloskundige poeder zakjes van de huisarts gekregen, die werken laxerend en sindsdien nergens meer last van :)

Roosvicee Laxo en kiwi's kunnen ook helpen!

Verder ben ik erg moe, maar kan als zzp'er tussen mijn afspraken door mijn rust pakken en in de avonden vroeg naar bed.

@Shaneen27: Is er misschien een andere weg? Een andere naam waarop we kunnen zoeken? Of iemand die ons wil toevoegen? Met de beschrijving op p16 kom ik er echt niet. Ik heb haar naam al op zoveel manieren gezocht, misschien heb ik per ongeluk een filter aan staan waar ik niks van weet. Ik denk dat ik niet de enige ben die het niet lukt (en zo wel.. ik snap er niks van wat ik fout doe). Sorry!

Via het wij forum is er ook een fb pagina die is ook fijn. Via fit forum zit ik ook op fb maar die is op gegeven moment gesloten omdat het te vol werd, maar zal is checken of er mss weer meer bij kunnen...

Hoi allemaal!
<p style="text-align: left;">Afgelopen weekend eindelijk positief getest. 26 augustus uitgerekend. 23 januari de echo en intake bij de verloskundige. Dit is mijn eerste zwangerschap dus erg spannend allemaal. Zou het hierdoor ook leuk ook ergens op een groep mee te kunnen kletsen. Jammer dat de facebook groep van dit forum al vol zit. Sjaar, hoe kan ik me aansluiten bij de facebook groep van het Wij forum?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan