Uitgerekend augustus 2017

SannekeM,

http://wij.nl/wij-forum/geboorteclub/augustus-2017

bovenaan bij de berichten staat wie je een pb moet sturen om toegevoegd te worden.

Hallo allemaal,

Ik heb een aangal vragen.

ik heb een onregelmatige cyclus en ben 21 december ongesteld geweest, vrijdag en zaterdag 30 & 31 december positieve testen gehad.

Nu heb ik steeds wat bruin gloed bij het afvegen, ene keer bruin en de andere keer roodbruin... iemand hier ook last van?

Verder geen klachten nog, wat zeurende buikpijn zo nu en dan. Verloskundige vond het niet zorgwekkend. Ik denk zelf dat ik 4 weken ben maar clearblue gaf zaterdag 1-2 weken. Maar de bevruchting moet geweest zijn voordat de test postief kan zijn toch? Heb 2x plusje met kruidvat en 1x clearblue.. ik heb 18 januari pas eerste afspraak...

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Gefeliciteerd allemaal!! </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben ook uitgerekend in augustus... in de eerste week! 4 augustus , maar dinsdag definitieve termijnbepaling bij de vk. 10 weken en een beetje nu en het is merkbaar ook. Pijnlijke borsten, buik begint zichtbaar te groeien, moe, amper eetlust, wisselend humeur, en ik nam iets waar waarvan ik gevoelsmatig zeker weet dat het de kleine was... een soort trilling in m'n baarmoeder... heel vreemd eigenlijk en vrij vroeg, maar t zou kunnen inmiddels .... t was in ieder geval een bijzondere gewaarwording. </span>

Hoop dat iedereens zwangerschap goed verloopt! :)

Hi allemaal!

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier ook uitgerekend in augustus, 2 augustus om specifiek te zijn! Wij verwachten dan ons tweede kindje. Opnieuw heel spannend allemaal! We zijn bijna op de 12 weken beland wat toch wel een fijn gevoel is. Jammer dat iedereen naar Facebook is uitgeweken, vooral omdat ik dat niet heb Hihi..

Ik ben heel erg misselijk geweest, dag en nacht maar gaat steeds een beetje beter nu! Verder vooral genieten :).

Nou fijne zwangerschap iedereen!

Groet!

Ik heb ook geen Facebook vind het ook jammer dat iedereen overgestapt is. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 10 augustus uitgerekend ben nu 10,1 weken en behoorlijk last van misselijkheid overgeven lage rugpijn emotioneel veel plassen en verstoppingen! Dus het is soms.l nog moeilijk om te genieten maar spulletjes en kleertjes bekijken helpt daar wel tegen hihi blijft toch leuk!

Hi Priscilla,

Verveld. Dat je je niet zo goed voelt en veel last hebt van kwaaltjes.. hopelijk wordt dat na 12 weken beter en kun je gaan genieten van je zwangerschap! Is het jullie eerste kindje? Hebben jullie al een echo gehad?

Evelien, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel jij je?

Wij hebben dinsdag de 12 weken echo met nekplooimeting dus hopelijk is alles dan goed! Toch een spannend momentje.. het idee dat we het bijna kunnen vertellen is ook wel erg fijn moet ik zeggen! Benieuwd hoe iedereen gaat reageren :).

Terug
Bovenaan