Uitgerekend augustus 2017

voor ons ook ons eerste kindje, vindt wel echt spannend hoop dat alles blijft plakken. gelijk op internet gekeken wat kan ik eten wat niet,

en idd kirsten. heb al aan mij collega verteld maar die raden het al

lang leve internet he haha, daar is een hoop te vinden ja. is er veel eten dat jullie lekker vinden en moeten laten of valt het mee?

heeft iemand zich ook al aangemeld voor moeders voor moeders?

mijn vriend wil wachten tot 12 weken, vind ik persoonlijk erg lang, dus zullen een middenweg in zoeken, ik denk zelf half jan. dus zo rond de 10 weken aan de familie iig.

Ik vind het ook super spannend en inderdaad hopen dat alles goed gaat. Mijn vriend wilt het inderdaad ook pas met 12 weken vertellen, lijkt me ook lastig nog zo lang m'n mond houden.

Mijn vriend zit momenteel in het buitenland voor werk, hij komt net voor Kerst thuis gelukkig. Maar voor m'n gevoel is het daarom nog lastiger omdat hij er niet is. En dan denk ik nog dat het voor ons als vrouwen lastiger is omdat wij van alles voelen.

Haha dat heb ik ook sjaar, heb het idd aan een vriendin verteld omdat ik twijfelde over de uitslag haha. Mijn vriend wil ook wachten met 12 weken, maar dat is persoonlijk wel erg ongeloofwaardig aangezien ik wel een wijntje lust.

Terug
Bovenaan