Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hmm hij plaatst een heel deel van m'n reactie niet. Over eten en drinken; ja ik hou van wijn! Vond dat dat we bezig waren wel lastig maar nu het zover is weet ik waar ik het voor doe. En verder carpaccio, sushi enz. Maar voor het goede doel.
En moeders voor moeders, heb daar eigenlijk nog niet over nagedacht. Heb jij je al aangemeld?
Haha ben het wel eens met Kirsten alles wat ze noemt incl. filet americian en gerookte zalm. Denk persoonlijk dat het nog te vroeg is om over kwaatljes/sympt te hebben. Zat te denken om met oud en nieuw die ene vriendin mij lekker jip en janneke champagne in te laten schenken
Nee nog niet aangemeld, maar wel website bekeken over hoe of wat, vind het op zich wel mooi idee om hieraan mee te doen, vooral als ik zo vruchtbaar ben, maar ga nog even met mn vriend bespreken wat hij ervan vindt.
ik ben inmiddels in mijn 6e week en ook rond 1 augustus uitgerekend en zwanger van ons eerste kindje! Wij zijn ook erg blij maar wachten heel voorzichtig de eerste echo af!
Inmiddels al wel wat kwaaltjes veel krampjes gehad (menstruatieachtige steken) en nu een paar dagen last van darmkrampen! Maar ach als dat alles is doen we het ermee
In principe zijn we beide vrij nuchter maar we hopen natuurlijk dat alles oké is! 22 december hebben we onze eerste echo en we willen het op kerstavond aan onze ouders en broertje en zus vertellen en na de 12 weken aan vrienden en rest van familie
ik ben in verwachting van ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje gekregen in januari 2015, nu dus bijna 2 jaar oud! Leuk om ervaringen te delen met elkaar