Uitgerekend augustus 2018

Lieve meiden, ik ben niet zo actief hier en dat komt omdat ik ineens erg in de knoop zit met mezelf. Ik heb na de bevalling van de eerste lichte postnatale depressie gehad.. nu ik weer zwanger ben vind ik het allemaal erg eng.. ik kan nog niet genieten ervan, ik kan slecht tegen veranderingen en dat is zwanger zijn natuurlijk ook. Het was nog niet helemaal gepland en ik kan dan ook niet heel blij zijn helaas. Ik ben bang om een terugval te krijgen naar toen.. gelukkig heb ik vanmorgen al een afspraak bij de huisarts hiervoor want ik wil me natuurlijk niet zo voelen.. zo down enz.. 

Lieve August moms to be! Hoe gaat het met jullie?!
Twee weken geleden m'n eerste vroege echo gehad omdat ik op vakantie zou gaan. Het was nog te vroeg om iets te kunnen zien, alleen het dooierzakje was te zien. Er werd me verteld dat ik waarschijnlijk pas 5 weken zwanger was. 
Nu heerlijk aan het genieten van de zon, maar ik kan maar aan niks anders denken... Ik hoop zooo dat alles goed gaat! Nieuwe datum gepland op 8 januari! Aaah spannend. Ik zal dan 8 weken zwanger zijn. 

Liefs,
Lisa

Hoihoi Moms to be!
Ik ben 31 juli uitgerekend, nu 10.2 weken dus ongeveer. Al een echo gehad met kloppend hartje met ong 7 weken. Komende dinsdag de termijnecho. Zo'n zin in!  
Ik vroeg me af of jullie ook je baarmoeder al voelt opbollen boven het schaambot? Ik lees overal dat dit pas rond de 12 weken te voelen is, maar ik voel het nu al. Het wordt ons eerste kindje. 
Iedereen succes met afwachten tot echo's en geniet zoveel je kan! X

Hallo,
Als ik het goed gerekent heb dan ben ik 27 augustus uitgerekend van onze eerste kindje!
En we hebben 19 jan onze eerste echo! Spannend;-)
ik heb een vraag heeft iemand ook last van straie want ze zijn bij mij echt rood terwijl ik nog maar 6+4 weken/dagen ben.
Mijn moeder denkt dat ik al verder ben maar moet de echo even afwachten natuurlijk maar misschien ben ik al langer zwanger.

Liefs,
Joyce

Hoi allemaal,
Wat leuk allemaal in Augustus uitgerekend. Wij zijn nu zwanger van ons eerste wondertje en ik weet het nog niet zeker maar ben rond 16 augustus uitgerekend. Wij hebben onze eerste en tweede echo al gehad. Eerste keer ging ik met het idee dat ik al ongeveer 6 weken zou moeten zijn maar dat was bij lange na niet het geval... anderhalve week later terug gegaan en een kloppend hartje te zien! Iemand ervaring mee of hetzelfde meegemaakt? Dat het vruchtje minder verder is?
allemaal erg spannend maar zo ontzettend leuk! 

Groetjes,
Fabienne

Ik kom mij hier ook even melden!
Wij zijn 18-8-2018 uitgerekend van ons eerste kindje. 11 januari hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige en krikgen we de doorverwijzing voor de echo.
Het valt mij op dat een aantal/paar van jullie al meerderr echo's hebben gehad. Ik dacht dat bij een "standaard" zwangerschap maar 2 echo's werden gemaakt  (termijn echo en 20 weken echo)

Groetjes Marie

Ik kom mij hier ook even melden!
Wij zijn 18-8-2018 uitgerekend van ons eerste kindje. 11 januari hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige en krikgen we de doorverwijzing voor de echo.
Het valt mij op dat een aantal/paar van jullie al meerderr echo's hebben gehad. Ik dacht dat bij een "standaard" zwangerschap maar 2 echo's werden gemaakt  (termijn echo en 20 weken echo)

Groetjes Marie

Terug
Bovenaan