Uitgerekend augustus 2018

Hier een daddy to be!!
Wij zijn in verwachting van ons eerste wondertje welke volgens onze berekening 24 augustus zou moeten komen. Over 2 weken mogen wij ons melden bij de VK, zo spannend. Wat wel vervelend is, wij hebben nu in totaal 5 testen gedaan (4 in de 1e 2 dagen) die allemaal positief waren maar nog ben ik behoorlijk terughoudend en durf ik op de een of andere manier nog niet echt blij te zijn tot we bij de VK zijn geweest. Ben zo blij maar toch zo bang voor verlies tegelijkertijd, echt vervelend. 

Hallo Dames,
Gefeliciteerd allemaal! Spannend allemaal.
Ik ben volgens internet 13 augustus uitgerekend, dinsdag 2 januari eerste echo dan ben ik 8 weken en 1 dag!
Spannend allemaal hoor! 
Groetjes 

Hier ook rugpijn en wat buikkrampjes.
17 januari eerste echo. 
Ik probeer positief te blijven maar zal blij zijn als ik een hartje heb zien kloppen.
Is onze eerste zwangerschap 

Hier ook rugpijn en wat buikkrampjes.
17 januari eerste echo. 
Ik probeer positief te blijven maar zal blij zijn als ik een hartje heb zien kloppen.
Is onze eerste zwangerschap 

Hallo allemaal,
Wij weten sinds een week ook dat we ons eerste kindje verwachten. Op 15 januari hebben we de eerste echo, heel spannend! Waarschijnlijk ben ik rond 22-8 uitgerekend. De afgelopen 3 weken ben ik bijna constant misselijk, gelukkig hoef ik niet te spugen. Lage rugpijn heb ik ook, vooral linksonder. Ach ja, het is allemaal voor een mooi klein wondertje!
We hebben het al wel verteld aan onze ouders met Kerst. Werd een beetje lastig om allerlei smoesjes te bedenken om niets te drinken en de carpaccio over te slaan die ik normaal zo lekker vind..
Leuk om met elkaar ervaringen te delen. Fijne zwangerschap allemaal!

Hi allemaal,
Vandaag 8 weken echo gehad (inwendig) en het hartje zien kloppen! Zo bijzonder...
12/8/2018 beb ik uitgerekend.
We hebben het al aan veel mensen verteld rond kerst dus ben superblij dat we vanmorgen positief nieuws kregen.
Was tot zojuist overtuigd dat ik nipt met nevenbevindingen wilde laten testen, maar ben door een ander topic in dit forum toch een beetje gaan twijfelen! Wat zij jullie ervaringen/ideeen?

Hoi iedereen,
Wat leuk om me bij deze groep te kunnen voegen. Ik ben volgens eigen berekening op 23 augustus uitgerekend van ons eerste wondertje! Op 16 januari de eerste controle, vind dat best wel spannend..
Best lastig met de kerstdagen en dan nog niets willen vertellen. Heb op een paar momenten toch gauw even een smoesje moeten bedenken ?
Verder voel ik me eigenlijk prima, alleen super moe. Dus de extra daagjes vrij komen goed van pas ?

Hoi iedereen,
Wat leuk om me bij deze groep te kunnen voegen. Ik ben volgens eigen berekening op 23 augustus uitgerekend van ons eerste wondertje! Op 16 januari de eerste controle, vind dat best wel spannend..
Best lastig met de kerstdagen en dan nog niets willen vertellen. Heb op een paar momenten toch gauw even een smoesje moeten bedenken ?
Verder voel ik me eigenlijk prima, alleen super moe. Dus de extra daagjes vrij komen goed van pas ?

Terug
Bovenaan