Uitgerekend augustus 2018

Ik kom mij hier ook even melden!
Wij zijn 18-8-2018 uitgerekend van ons eerste kindje. 11 januari hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige en krikgen we de doorverwijzing voor de echo.
Het valt mij op dat een aantal/paar van jullie al meerderr echo's hebben gehad. Ik dacht dat bij een "standaard" zwangerschap maar 2 echo's werden gemaakt  (termijn echo en 20 weken echo)

Groetjes Marie

Ik kom mij hier ook even melden!
Wij zijn 18-8-2018 uitgerekend van ons eerste kindje. 11 januari hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige en krikgen we de doorverwijzing voor de echo.
Het valt mij op dat een aantal/paar van jullie al meerderr echo's hebben gehad. Ik dacht dat bij een "standaard" zwangerschap maar 2 echo's werden gemaakt  (termijn echo en 20 weken echo)

Groetjes Marie

Goedemorgen allemaal!
Ook wij weten inmiddels dat ik zwanger ben en volgens de eerste echo afgelopen woensdag is de uitgerekende datum 11 augustus 2018. Hartje klopte en de groei was goed. Donderdag 18 januari is de 10 weken echo.
Ik heb overigens behalve wat vermoeidheid nergens last van. Merk helemaal niets. Was daarom erg blij met een positieve eerste echo.
Groetjes Sandra 

Hoi iedereen

4januari weer na de verloskundige geweest nadat er op de vorige afspraak voor de kerst nog geen hartactiviteit te zien was. 
Helaas slecht nieuws met 6 week is het vruchtje al gestopt met groeien. Morgenword ik gecurreteerd. 
Erg verdrietig allemaal vorig jaar mei ook al een miskraam en nu weer terwijl mm gevoel zei dat het goed zat. 

Ik wens jullie allemaal veel succes!

Liefs!

Terug
Bovenaan